czwartek, 7 lutego 2013

Konkurs na wiersz blogowy


Mamy dla was nowy konkurs. Tym razem, aby zgarnąć stardollary, należy napisać wiersz o naszym blogu. Nie powinien być on bardzo długi, jaki i zbyt krótki. Powinien być przede  wszystkim ciekawy i chwytliwy. W wierszu możecie wspomnieć o wszystkim co związane z blogiem, mogą się pojawić wzmianki o klubie, koncie blogowym, artykułach. Ma to być wiersz, który zwięźle, chwytliwe i ciekawie przedstawi całokształt naszego bloga. Najlepszy wiesz nagrodzimy sumką 60 sd. Oprócz tego rozdamy wyróżnienia, jeśli poziom wierszy będzie wysoki.
Wasze wiersze publikujcie w komentarzu pod tym postem. 

41 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam czasu wymyślać wiersz xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję jak coś wymyśle to napiszę :)

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym blogu nigdy nie jest nudno
    A poza tym jest bardzo schludno
    Cóż redaktorki strasznie pomysłowe
    I na dodatek bez stresowe.
    Ładny nagłówek, bo kolorowy
    I regulamin - jest odlotowy

    Wandosz

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ale niestety brak czasu

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem dobra w opowiadaniach, wypracowaniach, ale jeśli chodzi o wiersze to masakra ://

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam talentu do pisania wierszy. Niestety :(

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby chodziło o jakieś opowiadanie albo inne wypracowanie to mogłabym napisać , ale do wierszy całkiem nie mam głowy ..:/

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam aż wymyśliłam haha. xd Ale napisałam 2 bo nie mogłam się zdecydować.:)

    mój nick to pauliska_1998

    W internecie poszukałam i od razu tu zajrzałam.
    To blog świetny odlotowy,regulamin już gotowy.
    Cennik reklam każdy zna
    I od razu każdy gna.
    Odwiedzin też jest nie mało.
    Jednym słowem blog najlepszy.
    O stardollu.. których mało.


    Zobaczyłam, pomyślałam, pokochałam i zostałam tu na zawsze.
    Co dzień patrzę czy post nowy tu zawita. Czy też może darmóweczka, albo nowa jakaś zmiana.
    My kochamy Cię CIEKAWSZY jesteś bardzo niż te ciasto które babcia ma na oknie.
    Możesz wierzyć czy też nie.. ale bardzo lubię Cię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wchodzisz - myślisz
    Wychodzisz -wiesz,
    Że najlepszy blog
    Powitał Cię!
    Dobre screeny
    I graficy.
    Tekstów dużo
    Granic mało.
    Czegosz więcej chcieć
    Byś chciał.
    Ciekawszego stardoll bloga
    Na necie nie znajdziecie !


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawszy stardoll to blog wspaniały
    Każdy redaktor jest doskonały
    Obserwatorzy każdy post przeczytają
    I nikomu nie dokuczają
    Cennik reklam tutaj wszyscy znają
    Bo Ciekawszego ciągle odwiedzają!

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiersz nie musi być z rymami, chociaż wtedy jest bardziej chwytliwy, ale spróbuję:

    "Kiedy będziesz chciał lub chciała
    odkryć inną stronę stardolla,
    dowiedzieć się o nim więcej
    to nie czekaj i odwiedź
    Ciekawszego Stardolla.
    Masz szansę coś wygrać,
    kupić blogową koszulkę,
    a za komentowanie
    zostać Najlepszym
    Komentatorem Tygodnia"

    Jakby co to próbowałam, żeby w każdym wersie było tyle samo sylab :D
    LemonadeLemon

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawszy stardoll to blog najlepszy
    To jest blog pełen werwy i w kąt idą wszystkie nerwy.
    Na swoje pytania odpowiedzi już znasz
    I wciąż tutaj zaglądasz
    Możesz tutaj coś wygrać
    I ocenę swojej doll poznać
    Redaktorki są wspaniałe
    bo możesz coś wygrać za komentowanie.


    Ps.Przepraszam nie mogłam wymyślic niczego innego :(:(
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawszy stardoll- to jest to!
    To jest wypasiony blog!
    Ciekawszy stardoll- znacie go?
    Oczywiście , to najlepszy blog!
    Redaktorzy tworzą same cuda
    tutaj nie panuje nuda!
    Więc. wchodź tu szybko,
    Na najlepszy blog,
    Ciekawszy stardoll-to jest to!


    Naulka

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy ci smutno gdy ci źle wejdź na bloga dowiedz się co się kryję na stardoll'u. Pewnie znacie już tą stronę ale zawsze jest przyjemnie jak piszecie o nowinkach, każdy lubi czytać posty a najlepiej ciekawostki. Atmosfera na ciekawszym zawszę miła i ciekawa i od tego jest ta nazwa ze rodzinka jest ciekawa. Każdy z rana i z wieczora patrzy na stardoll'a i już wie gdzie zobaczyć o nowinkach więc wpisuję adres bloga. (ciekawszy-srtardoll.blogspot.com)


    Wampirkas

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze myślę, jak coś wymyślę to prześle :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam weny i nie jestem poetką ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Tandetny i daremny ale coś jest c:

    Hot or Not ? To pytanie !
    Teraz wielkie mam zadanie ,
    kto oceni , kto pomoże ?
    A jak nikt ? Nie daj Boże !
    Ach ! Już wiem ! To sprawa prosta .
    Gdzieś widziałam tą reklamę ,
    i w niej było napisane :
    "Na ciekawszym stardollu zabawy niemało , dołącz do zabawy , śmiało ! "
    Są konkursy , stylizacje ,
    same pozytywne wibracje !
    Teraz mam wszystkie darmówki ,
    O nowinkach wiem najwięcej !
    A redaktorzy - mają wielkie serca !
    Pamiętają o moich urodzinach ,
    Pomogą w metamorfozie ,
    Ocenią apartament,
    Nie mówią : "nie pomogę ! "
    Tak więc wszyscy , dookoła !
    O dokładnie ! Do was wołam !
    Chcę ogłosić wszem i wobec ,
    choć zapewne to już wiecie ,
    Ciekawszy Stardoll to najlepszy blog na świecie !

    Daremny już mówiłam :c ale zawsze coś . mam nadzieję że się spodoba !

    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdy ci smutno gdy ci źle wejdź na ciekawszego bloga! pobaw się!
    Na tym blogu nigdy nie jest nudno
    A poza tym jest bardzo schludno
    Cóż redaktorki strasznie pomysłowe
    I na dodatek bez stresowe.
    Ładny nagłówek, bo kolorowy
    I regulamin - jest odlotowy

    To jest jeszcze jeden z początkiem ;p

    Wandosz

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdy spojlerów braknie mi
    komputer odpalam z rana w mig.
    Masa nowości i słodkości
    nie dostaniesz tutaj mdłości!
    Ciekawszy stardoll witam z dniem
    przy nim często śniadanie jem.
    Humor zawsze mi poprawia
    postów smak oraz świetna zabawa!
    Szczęścia nigdy mi nie brakuje
    wygrana w konkursie świetnie owocuje.
    Orginalny nagłówek,loteri sporo
    zgarnij nagrodę i ciesz się wesoło!
    Gdy nuda często ogarnia Cię
    załoga bloga z pomocą lgnie.
    Komentuj wpisy,stardollary wygrywaj
    no i często tutaj bywaj!
    Więc na co czekasz?
    Pewność ci daję
    Ciekawszy stardoll i jedziesz! Dalej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciągle wieje wiatr , nudno strasznie ale już wiem że zabawy czekają na mnie i na ciebie , wejdź na tego
    bloga jeśli kochasz stardoll .
    Ten blog jest stworzony dla nas !
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  21. Coz.... powodzenia... ja nic nie wymysle, nie jestem w tym dobra

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  22. Spróbuję coś wykminić, jakieś rymy itd :D

    Ciekawsza Strona Stardoll...
    Jest wiele takich blogów
    Ale co go wyróżnia?
    Że tu nie występuje tylko próżnia
    Wszystkie nowości,
    Żadnych przykrości
    Spojlery
    wszystkie bajery
    Konkursy z nagrodami
    weekendy z zabawami.
    Komentatorzy regularni
    Redaktorzy nienachalni
    Najlepszy widok na Wszystko
    Że nawet nikt do nikogo nie mówi
    "Ty melodystko"
    Każdy Ogląda ten blog
    Jest nawet lepszy niż Snoop Dogg
    Nigdy nas nie opuścicie
    Nigdy nas nie zanudzicie. ♥



    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy każdy nastolatek po szkole wraca i ma kaca.
    Na ciekawszego stardola wchodzi.
    Wie że go tu nikt nie zwodzi.
    Zabawy nie mało, świetnie , fajnie i do tego możesz zdobyć tu SD kolego. Załogi bloga nikt nie złamie , choćby ktoś spróbował wie że już może się chować.

    A tu drugi bardziej poetycki :

    Każdy się boi nieznanego, lecz kiedy już to nadejdzie to boi się znanego. A kiedy ciekawszy stardol nadejdzie nikt się nie boi bo wie że tam wszystko gra i kiedy odkryje się tajemnice której jeszcze nie ma można do niego wstąpić.

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem dobra w pisaniu wierszy, w życiu napisałam jeden dla zwały xD Powodzenia innym życzę

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam weny do pisania wierzy :(



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem fajne wiersze...Ja nie piszę. Nie mam talentu do pisania wierszy,co innego opowiadania...
    martinelil

    OdpowiedzUsuń
  27. Ze mnie to jest raczej poeta częstochowski, ale spróbuję :P

    Ciekawszy Stardoll- to jest to
    Ciekawszy Stardoll- kochamy go!
    Ciekawszy Stardoll- wszystko tu jest
    Ciekawszy Stardoll- konkursy i zabawy też
    Ciekawszy Stardoll- redaktorów jest tu moc
    Ciekawszy Stardoll- ciekawy jest każdy post
    Ciekawszy Stardoll- własny klub ma
    Ciekawszy Stardoll- i szafa gra
    Ciekawszy Stardoll- Blogowe konto jest
    Ciekawszy Stardoll- nie oderwiesz się!

    Troszkę mi się na końcu nie zrymowało :p

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłąszam się.

    Ciekawszy stardoll - brzmi tak banalnie,
    lecz to blog Wspaniały, mówiąc "delikatnie".
    Konkursów masa się tu odbywa,
    a dzięki czemu czytelników przybywa.
    Jeśli świętować urodziny pragniesz,
    zgłoś się na bloga, a torta dostaniesz.
    Kiedy nie masz pieniędzy na zakup wielki,
    zgłoś się znów do nas i wygraj w loterii.
    Ciekwaszy stardoll - banalnie tak brzmi,
    lecz tutaj każdy otworzy ci drzwi.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, fajny i pomysłowy konkurs :D
    Patrząc na koemntarze znalazłam kilku swoich faworytów, ale też i kilka rzeczy, które sprawiły u mnie mini facepalm. Moje drogie i moi drodzy: sprawdzajcie ortografię. A potem jeszcze składnię, bo wychodzą rzeczy typu "humor z zeszytów szkolnych". Błagam.

    Moje dzieło:
    Czasem nawet na Stardollu zawita nuda
    zabójcza, nużąca i długa...
    Kolejne kliki, ale wciąż nic nie bawi...
    A ja znam bloga, co od nudy zbawi!
    Wejdź na Ciekawszy Stardoll i pogadaj z nami
    na czacie blogowym, w przerwie między konkursami.
    Złóż życzenia solenizantom - tak: załoga bloga
    do kontaktu z Czytelnikami jest skora i gotowa! ^^
    Nie zapominają o urodzinach;
    przędzej zapomną o małych winach
    (choć przyznać trzeba, że regulamin
    prawie nic i nikogo na celu nie ma ganić).
    Dzięki temu blog cieszy się czymś wyjątkowym ;)
    I nie mówię tu o nagrodzonym NCG koncie blogowym,
    tylko o... Atmosferze, moi Mili,
    która zachęca byśmy blogowe koszulki z dumą nosili.

    OdpowiedzUsuń
  30. nic mi nie przychodzi do głowy :P

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się,choć nie mam talentu do pisania wierszy.Dobrze za to radzę sobie z pisaniem opowiadań,ale nie do tego.Mam nadzieję,że się spodoba,choć cudów nie oczekuję.

    Mój wiersz:
    Ciekawszy Stardoll,blog powiem taki
    co każdego z nas potrafi rozbawić.
    Wiele konkursów,nudy już mniej i każdy dzieciak cieszy się.Bowiem załoga jest dla nas miła,nigdy nie obraża,zawsze szczęśliwa,że my wierni fani,bloga Ciekawszego,komentować mamy chęci i udział bierzemy.Blog ten wspaniały,jest dla nas czymś więcej niż tylko rozrywką,bo tu w wolnych chwilach każdy nas czas spędza miło.Miła atmosfera,miła załoga,mili komentatorzy,blog miły jest.Wejdź na blogowe konto,zakup koszulkę i załóż ją w mig,by przypominać innym jak Ciekawszy wspaniały jest! Regulamin dla checy nikt nie wymyślał,tylko po to by każdy zasady znał.Dzięki nim,blog ten ciekawy,taki wspaniały i schludny jest!

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam talentu do tworzenia wierszy, ale życzę powodzenia wszystkim którzy próbują! :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  33. to nie dla mnie ,ale chętnie poczytam prace innych

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)

    Czemu codzień tutaj wchodzę,
    I nocami przesiaduję,
    Eleganckie posty, cały czas czytuję?
    Kolorowe stylizacje, często też stosuję.
    A choć rzadko komentuję...
    Wszystkich Was przepraszam,
    Super to jest blog, na serio!
    Zabawy tu do pasa.
    You find here:

    Spoilery dobrze prezentowane,
    Talenty nietuzinkowe pokazane,
    Apartamentowe inspiracje...
    Rany, to jest coś!
    Darmówki
    Oraz
    Loterie...
    Lubię, tfu! Ja uwielbiam ten blog!!!


    mój nick: olqaa

    tam ten tekst po angielsku umieściłam, bo każdy wers zaczyna się od liter po kolei CIEKAWSZY STARDOLL i nie wiedziałam co dać na Y :)

    pozdrawiam

    olqaa

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawszy stardoll, to blog najlepszy,
    nie znajdziesz takiego, który jest od tego lepszy.
    Tutaj codziennie bardzo ciekawe posty są pisane,
    przez każdego czytelnika chętnie czytane.
    Redaktorzy wspaniali,
    w każdej dziedzinie pisania doskonali.
    Ich blogowe konto ma sukcesów wiele,
    cieszą się z tego wszyscy przyjaciele.
    Bowiem miano CoverGirl ono już zdobyło,
    Bo naprawdę na nie zasłużyło.
    Mają tutaj śliczne blogowe koszulki,
    Dla każdej modnej damulki.
    Nie zamierzam nigdy opuścić tego bloga,
    bo do znalezienia lepszego jeszcze długa droga.


    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawszy stardoll to blog wspaniały,
    Są tu konkursy i zabawy!
    Redaktorki idealne,
    Sympatyczne i odpowiedzialne!
    Wygląd bloga niesłychany,
    Każdy chwali go zainteresowany.
    Gdy raz wejdziesz tu przypadkiem
    Nie odejdziesz stąd ukradkiem!

    Może się spodoba, może nie :D Nie jestem poetką, pierwszy raz napisałam jakiś wiersz :D

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :

    To blog jest ,
    O tym chyba każdy wie
    Chodźmy szybko po nagrody .
    Milion konków i loterii zabaw wiele , biżuterii a w dodatku to za darmo wszystko tutaj.
    Redaktorzy piszą ciągle,
    osiem postów na sekunde.
    To ciekawszy stardoll jest
    O tym każdy dzisiaj wie !

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  38. literówka jest w słowie wiersz.. brakuje jednej literki :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze