środa, 6 lutego 2013

Nowy Blogowy Stardesign

Zainspirowany nowym nagłówkiem postanowiłem stworzyć dla was nowy blogowy design. Po długim czasie spędzonym w pracowni stardesign i masie naniesionych poprawek, nadszedł dzień aby nowa blogowa koszulka ujrzała światło dzienne. Odpowiadając na wcześniejsze prośby, bluzeczka będzie dostępna w dwóch fasonach.


Bluzeczki możecie nabyć TUTAJ

Jak wam się podobają? 
Macie jakieś specjalne życzenia, odnośnie tego co chcielibyście zobaczyć w blogowym sklepie?

41 komentarzy:

  1. Jejku jakie śliczne moze kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się koszulki ale lepiej jakby były niebieskie i te dolki mają dziwną twarz takie jak wczesniej no ale to szczegół zastanowie się może kupię ale jak tak to tę na ramiączka ; D

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są te koszulki

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam wzó nie jest zły (popracowałabym jeszcze nad nosem) ale strasznie efekt psuje to, że wzór to jakiś prostokąt. Lepiejby było gdyby nie bło prostokąta tylko wzrór zlewał się z koszulką. W tym wypadku czarna koszulka, albo jakaś szara ale wtedy trzebabybyło jeszcze zrobić dokładniej włosy, żeby był ich kształt. Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi bo nie potrafię tego wytłumaczyć -.- Jeżeli chodzi jeszcze o projekty to radziłabym robić jakieś inne wzory niż twarze, coś łatwiejszczego co będzie ładniejsze niż twarz, coś bardziej praktycznego co większej ilości osób się spodoba i dzięki temu będziecie mieć więcej klientów :) Powodzenia życzę w dalszym projektowaniu, sama projektuje wiele rzeczy i wiem, że to nie jest takie proste.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 1 sd i oszczędzam ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie podoba, ja nic nie komentyje bo ja bym i tyle nie umiala zrobic :D Ja juz lece kupic, i chyba obie kupie ^^

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Zastanowię się nad kupnem.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobaja mi się napewno kupię
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam bluzeczkę z napisem i love ciekawszy stardoll bardzo mi się spodobała a jak będę miała sd to kupię jaeszcze jakieś 2
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybaczcie ale na ten czas nie kupie :(

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie nie kupię, ale mam zamiar. Ładna jak na projekt ze Stardesign.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie SUPER :D

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  13. ladne, moze kupie zobaczymy
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  14. Udany projekt :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ^^ Bez obrazy czy coś, ale duuuużo lepsze od tych poprzednich z twarzą. Niestety nie mam sd na zakup :/

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna, troche nos ma taki dziwny.

    OdpowiedzUsuń
  17. raczej nie kupię bo mam własne projekty, ale treba przyznać że jest dobry ^^

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  18. Powinieneś napisać gdzieś z boku "cs"

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, że Doll na koszulce ma nieco źle rozmieszczone części twarzy; oczy i brwi za wysoko, usta stanowczo za nisko. Gdy będziesz robił poradniki apartamentów możesz wykorzystać tam jakieś szafki własnego projektu itp, możesz je potem sprzedawać w sb.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy tylko ja uważam ze nagłówek przypomina Eweline Lisowská ? xd

    extra.gwiazda1

    OdpowiedzUsuń
  21. Nom, nom może kupię :)



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  22. ta poprzednia twarz bardziej mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać,że na pierwszy rzut oka,ta koszulka wydaje się bardzo ciekawa.Podziwiam cię,za talent do robienia-uwierz,mi to nie wyszła by doll,tylko yeti z rozkwaszonym nosem.Twarz jest bardzo ładna,widać,że dopracowana.Nie ma niczego co by mnie do niej zrażało,lecz jest jeden minus.Nie podoba mi się,że twarz doll jest w prostokącie,choć pewnie nie dało się inaczej,co zrozumiem.Jednak,pomimo tego jednego minusa,napewno zakupię taką koszulkę i bedę ją z dumą nosiła,że mogę należeć do tego bloga :) Ahh,jeszcze coś.Bardzo dobrze,że zrobiłeś bluzkę w dwóch fasonach,bo ten drugi bardziej mi odpowiada :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny projekt. Może spróbujecie z jakimś zespołem? Takie koszulki są całkiem popularne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna. :) nie mogłam się doczekać. :) kupię sobie na ramiączkach. :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne koszulki może kupię :)



    milinas

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak szczerze mówiąc nie podoba mi się za bardzo ta koszulka (fajniejsza by była gdyby miała tło galaxy :DD), ale bardzo dobrze, że jest na ramiączka. Dobrze, że blog na siebie zarabia :)
    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  28. Profesjonalnie wykonany projekt ! Moim zdaniem do sklepu powinny dojść uniwersalne rzeczy ... Bluzki o różnej tematyce z napisem CS na dole czy coś ... c:

    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie lepsza na ramiączkach. Ale przejdźmy do oceny- widać że długo nad nią pracowałeś. Jest śliczna ♥ Gdybyś tylko zmienił oczy, ale to mały szczegół. Jak zdobędę sd to kupię : )

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne , ale raczej nie kupię

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna koszulka, ale mina doll mnie trochę przeraża :D

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze