czwartek, 28 lutego 2013

Wyniki Mini Konkursów

Hej kochani. Bardzo przepraszam, za brak postów z mojej strony oraz różnego typu opóźnienia, ale mam napiętą sytuację w domu i nie jestem w stanie praktycznie niczego zrobić.
Nie przedłużając już, przejdę do wyników. Jestem trochę zawiedziona postawą niektórych, bo mimo iż czasami już po kilka razy pisałam, żeby nie kopiować, bo zła odpowiedź - to wy i tak to robiliście..

Mini Konkurs 1 (tu chodziło o Olę) - magda98dance
Mini Konkurs 2 - emmadefunke
Mini Konkurs 3 - Klaudialigenza
Mini Konkurs 4 - julia7373
Mini Konkurs 5 - tenisistka18
Mini Konkurs 6 (Anna Stachurska, karate) - nikt
Mini Konkurs 7 - Szejli_xD
Mini Konkurs 8 - DixieSINDY
Mini Konkurs 9 - MisNike1999
Mini Konkurs 10 - Regina1321

Wszystkim serdecznie gratuluję, wygrywacie po 10 sd z już wliczoną prowizją. Na zgłoszenie się po nagrodę macie 24 h, do mojej księgi gości.