wtorek, 19 marca 2013

Post powitalny nowych redaktorek

Witajcie!

  • Nazywam się Wiktoria (koralina2346), 14 letnia marzycielka. Zostałam przyjęta na bloga na okres próbny (2 tygodnie). Jest mi bardzo miło, że Marta dała mi szansę pisania dla Was. Mam nadzieję, że Was nie zawiodę i moje posty spodobają się Wam ;)
  • Na imię mi Patrycja. Właśnie zostałam przyjęta na okres próbny, który potrwa dwa tygodnie. Dziękuję za danie mi szansy pisania na jednym z moich ulubionych blogów. Mam nadzieję, że te 14 dni będzie się ciągnęło tak długo, jak dni w szkole
  • Mam na imię Justyna na stardoll szukać mnie możecie pod nickiem Fioletowaszafa. Niezmiernie cieszę się z dania mi szansy pisania na blogu, mam nadzieję, że Okres próbny przejdę pomyślnie i  po jego upłynięciu będę mogła dalej dla Was pisać.






32 komentarze:

  1. Wszystkie wydajecie się być naprawdę bardzo miłe, Wasze doll są śliczne, i mam nadzieję, że sprawicie się dobrze i najlepiej wszystkie trzy zostaniecie przyjęte! :D POWODZENIA ;*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia dziewczyny ;) zabierajcie się do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na posty ;D.

    tinsel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że Patrycja zostanie na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zobaczymy która zostanie, powodzenia

    Paula1806r

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za Wikę. :*

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  7. Witajcie i czekam na wasze posty

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia. ;) Dostałyście ogromną szanse na pisanie na tak świetnym i znanym blogu. Mam nadzieję, że dobrze się spiszecie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego pisania, będę komentować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, czeka na pierwsze posty ;)

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam nowe redaktorki :) Mam nadzieję,że podołacie temu zadaniu i wytrwacie w pisaniu na blogu.Wasze Stardoll'owe mordki są prześliczne,że jaram się jak kot myszą <3 Życzę powodzenia i z niecierpliwością będę wyczekiwała kolejnych postów.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za Patrycję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, Gratuluję i czeam na nowe posty ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  15. zycze wam powodzenia :)
    spiszcie sie :D
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i powodzenia :D

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  17. witam i życzę powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze