wtorek, 2 kwietnia 2013

Darmowa torba z Barbie


1. Wejdź na www.proxay.co.uk lub na www.iamaproxy.info
2. W okienku proxy wpisz stardoll.com i naciśnij enter.
3. Zaloguj się na swoje konto.
4. Twoim zadaniem jest odnalezienie i kliknięcie na sześć poniższych rzeczy:


Znajdziecie je w lewym lub prawym pasku bocznym: Catwalk, Scenerie, Starblog, Video, Gry i aplikacje, Wystylizuj się. Więc musicie w pasek proxy wkleić po kolei sześć poniższych linków, za każdym razem po kliknięciu na odnalezioną rzecz będzie przenosiło Was do klubu Barbie Uk

stardoll.com/pl/magazine/catwalk/
stardoll.com/pl/user/scenery.php
stardoll.com/pl/magazine
stardoll.com/pl/video
stardoll.com/pl/games
stardoll.com/pl/stylingstudio/create.php

Będziecie robić?

23 komentarze:

  1. Nie robię :D . Za dużo roboty na taką torebkę ; ] .
    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam, ale nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, kolor mnie odstrasza o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieeee chce mi się :D

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle zabawy , dla głupich torebeczek .




    Crazymiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dostałam jeszcze wnętrze

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak kiczowate i "przeróżowione" darmówki Barbie. <3 Zrobię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze, to mi się nie chce..
    klowe101

    OdpowiedzUsuń
  9. nie robię ;/
    FairyMadzialena

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też nie robię:d nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobilam, choc nie jest piekna. troche bije w oczy ten roz, ale malo mam dodatkow w tym kolorze, wiec sprawa byla oczywista
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno słowo. Paskudztwo. Nie robię.

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Za dużo pracy ;p I szkoda, ze w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobię, ale jak będzie mi się nudzić ^^

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zrobię, za dużo roboty.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze