piątek, 5 kwietnia 2013

Pytania i odpowiedzi do urodzinowych mk

1. Kto jest założycielem tego bloga? Odp: Martunia29
2. Jaki nick ma nasze blogowe konto? Odp: ciekawszysd
3. Jaki ma nick nasza redaktorka od metamorfoz? Odp: Hela2104
4. Kto na naszym blogu dodaje posty o talentach? Odp: misshottie860
5Kto jest autorem naszych blogowych koszulek? Odp: Mister_John_xd
6. Kto obecnie dodaje na blogu posty o trendach? Odp: kociara074
7. Podaj nicki przynajmniej dwóch grafików u których zamawialiśmy nagłówek Odp: np. Paula5959, xxEweilna1996xx, K.a.t.i.e.,
8. Kiedy blog zdobył 2000 obserwatorów? Odp: 29.03.2013
9. Jak nazywa się dział prowadzony przez Alkastura? Odp: Up and Down
10.  Jaki nick ma osoba dodająca u nas dział ,,Strój tygodnia''? Odp: Bysia15
11. Jak na imię ma Mister_John_xd? Odp: Maciek
12. Którego czerwca zaczynają się wakacje? Odp: 28/29 :)
13. Jaki ma nick Miss Stardoll World 2012? Odp: ashleesoul
14. Jak nazywa się magazyn, którego nasz blog jest partnerem? Odp: Vogue magazine lub Coquet Magazine Stardoll
15. Kto jest na poniższym obrazku? Odp: Mister_John_xd oraz Martunia29
16. Kto oceniał Wasze stylizacje w Hot or Not? Odp: np. martunia29, klaudynka016, jarus55, _D_0_D_A_, xxemowaxx, 
17. Która rzecz tu nie pasuje? Odp: Różowa spódniczka LE. Reszta rzeczy to były HB
18. Z jakiego sklepu pochodzi ten blazer? Odp: E&J 
19. Kto prowadzi dział ,,Dwie strony Designu''? Odp: Mister_John_xd oraz Regina1321
20. Kto w każdy piątek dodaje ,,Makijaż krok po kroku''? Odp: klaudynka016
21. Kto to jest? Odp: Jarus55
22. Kto to jest? Odp: miss_miley_van
23. Z jakiego sklepu pochodzi ta sukienka? Odp: Amy Claire
24. Z jakiego sklepu pochodzi ta sukienka? Odp: Orginal Future

Wzięliście udział w tych mk?  Wkrótce pojawi się post z ich oficjalnymi wynikami.

26 komentarzy:

  1. Dużo tego było ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. Musieliście na to wydać majątek! ;o Może mi się uda coś wygrać. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Brałam udział we wszystkich MK, więc mam nadzieję, że gdzieś mi się poszczęści! :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  4. Brałam udział w kilku i raczej nic nie wygrałam i nie wygram ale zawsze warto:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam we wszystkich :].
    klowe101

    OdpowiedzUsuń
  6. Brałam udział :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za te MK, widać że czytelnicy wiele dla was znaczą! Musieliście się strasznie wykosztować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja brałam w kilku konkursach ^^ Zgadzam się, że musieliście wydać majątek :// Ale opłacało się ^^ To były najlepsze urodziny bloga jakie kiedykolwiek widziałam ^^

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Miss_Justi1, musieliście wydać majątek, ale urodziny były świetne

    Welosa11

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygrałam dwa razy po 10sd z kto pierwszy ten lepszy, więc mam nadzieję ,że w którymś mi się też poszczęści.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde czytelnicy musza dla was duzo znaczyc :)

    Duzo poprawnych odpowiedzi mialam xd
    Mam nadzieje ze cos wygralam !:D

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z okazji urodzin :D
    Gratuluje zwycięzcom i mam nadzieje że chociaż na jedną rzecz się załapię :D


    Ladniutka

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dużo tego było ;)

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, wzięłam udział. Więcej mi tego nie róbcie, nie wyrabiam :D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również wzięłam udział

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  16. Aby na jedno pytanie nie znałam odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Brałam udział w większości, ale nigdy nie udało mi się być pierwszą ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Postaraliście się, nie ma co!

    julia7373

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze