niedziela, 26 maja 2013

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

PONIEDZIAŁEK
-dostawa w sklepie Polished:

-na naszych skrzynkach pojawiła się nowa oferta, która trwała do środy. Polegała na tym, że jak doładowaliśmy stardollary bądź przedłużyliśmy ss i dzięki nim uzyskaliśmy minimum 200 sd to dodatkowo otrzymaliśmy 25% więcej sd i letni strój



ŚRODA
- nowe Hot Buys Weekly


-w Starbazaarze możemy sprzedawać ostatnią kolekcję Young Hollywood oraz mini kolekcję YH 



CZWARTEK
-do Starplazy niezapowiadanie trafiła nowa kolekcja Antidote


PIĄTEK
-mamy możliwość zrobienia darmowej sukienki

-pojawia się kilka spoilerów


We wtorek, sobotę i niedzielę nie było żadnych nowości

Co Wam najbardziej podobało się w tym tygodniu?
Mi zdecydowanie nowa kolekcja Antidote

19 komentarzy:

  1. Kolekcja Antidote : ) DIvalaska100

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej sie cieszę z kolekcji antidote :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobała mi się kolekcja Antidote

    OdpowiedzUsuń
  4. MI najbardziej podoba się nowa kolekcja antidote :D i troszeczkę darmówka PHILOSOPHY :D

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kolekcja Antidote, kolekcja nowych lakierów (są śliczne):D

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze oczywiście Antidote. Ale ogółem tydzień bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne było antidote
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  8. Nom udany . Antidote xd



    naati8

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry tydzień na stardoll.
    Śliczna kolekcja lakierów, chociaż ceny powalają, ale jak będzie - 50% to chętnie kilka kupię. Całkiem udana dostawa Hb weekly, jedna z lepszych jak do tej pory. Nareszcie mogę zarobić trochę kasy i pozbyć się niechcianych rzeczy z Yh. Kolekcja Antidote nie zachwyciła, ale i tak wybrałam kilkanaście rzeczy. Darmówka mnie wkurzyła, takie marki nie powinny być za darmo! Spoilery są super i już czekam, aż kolekcja pojawi się w sklepie.
    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też kolekcja Antidote :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie także kolekcja Anti :)

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem ciekawy tydzień ,sporo się działo

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę , że dzięki dojściu nowej kolekcji Antidote duuużo się działo ;)




    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  14. Może coś tam kupię, lakier np.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsza była środa - bardzo spodobały mi się hot buys'y.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej cieszę się z kolekcji Antidote ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze