wtorek, 21 maja 2013

Ciekawszy przegląd sklepów

 
Witajcie, czas na  kolejny przegląd starplazy, dziś wyjątkowo w poście tylko trzy stylizacje, ale nie dałam i nie dam rady zrobić dziś nic więcej. Jest to oczywiście z mojej strony sytuacja jednorazowa, za co bardzo was przepraszam.
ORIGINAL FUTURE (Violet  Tie Dye Dress): Śliczna sukienka, w dodatku ma genialnie połączone odcienie fioletu i ciekawy print, białe dodatki  i letnia stylizacja gotowa.
DECADES (V Waist Trousers): Białe uniwersalne spodnie, z kieszeniami, ciekawym detalem jest czarna lamówka , która podkreśla ciekawie skrojoną górę spodni.
ORIGINAL FUTURE (Creamsicle  Stripe skirt): Spódniczka w paski do tego w czarno pomarańczowe paski z ciekawą fioletową wstawką. Długość jest może mało standardowa i troszkę przypomina tę z lat 40, ale ja lubię takie klimaty.
ARCHIVE (Deconstruted  White Skirt): Pierwszym plusem jest cena bo spódniczka do kupienia jest za sm, ma ciekawy lekko zszarzały kolor  i oryginalnie asymetryczne wykończenie.
Pierwsza stylizacja: Błękit i biel. Ostatnio mam szał na wszelkie odcienie niebieskiego , a z bielą ten kolor według mnie prezentuje się najlepiej. Stylizacja dość oficjalna, wysokie szpilki i żakiet nadają charakter stylizacji.
Druga stylizacja: Zakryłam fioletowy pas w spódnicy i postawiłam na połączenie czerni z pomarańczą. Zrezygnowałam z biżuterii jedynym dodatkiem są kolczyki, które moim zdaniem ciekawie tu wyglądają.
Trzecia stylizacja: Tym razem zestawiłam trzy kolory, pierwszy w oczy rzuca się naszyjnik, który w tym sezonie jest biżuteryjnym hitem. Luźny top i asymetryczna spódniczka, ciekawe i modne połączenie.
Pozdrawiam Justyna.  Jeszce raz przepraszam.

19 komentarzy:

  1. Przegląd nie ,,orzegląd'' poza tym świetny artykuł ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje ;)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest świetna, bardzo ładny krój. Pozostałe rzeczy ok, ale ja bym nie kupiła. Najlepsza jest druga stylizacja, akurat tu mi się spódnica bardzo podoba. Fajny przegląd tak ogółem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś fajne ciuchy. Wszystkie stylizację mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja posiadam tylko 1 i 4 rzecz.Stylizacje bardzo ładne zwłaszcza 2.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te białe spodnie są super na pewno kupię, super przegląd

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wybrałaś ciuchy ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko stylizacje ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś super rzeczy! Spódniczkę za sm już mam, a rzeczy z orginal future kupię jak tylko będzie jakaś promocja.
    Stylizacje jak zwykle, sama wiesz.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Huiii wiem, my zdecydowanie mamy różne style i podoba nam się co innego :P Ale cieszy mnie twoja opnia, jest szczera :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tylko spódnicę za starmonety. Co do stylizacji to bardzo ładne, najbardziej spodobała mi się pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubrania fajne (oprócz spódnicy), ale stylizacje już nie :( Po pierwsze nie podoba mi się twarz, po drugie w dwóch pierwszych doll ma zbyt duże ramiona (przez co wygląda trochę jak mężczyzna), trzecia niby jest poprawna, ale ten naszyjnik i bluzka mi nie pasują :(

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze