wtorek, 28 maja 2013

Ciekawszy przegląd sklepów


Witajcie, dziś kolejny przegląd, z racji tego, ze właśnie doszła nowa dostawa Voile , przeglądać będę ciuchy właśnie z tego sklepu.
VOILE( Ceremony silky  pants):  Może i są różowe, ale mają tak genialny krój, ze nie można ich nie kupić, a do tego mają złoty pasek. Spodnie na tak zwaną „wodę w piwnicy” czyli długość 7/8, nadają się do wielu stylizacji, są praktyczne i modne.

VOILE( Ceremony silver top): Typowy letni ciuch, świetny do szortów i rozkloszowanych spódnic z lat 60.  proste połączenie szarości i bieli oraz bardzo ładny kwiatowy print

VOILE( Graduation Cape): Zdecydowanie najbardziej uroczy ciuch z całej kolekcji, ma oryginalnie ułożony rękaw przez co o nasza  doll staje w nowej pozycji Przez białe pasy płaszczyk lekko poszerzą lalkę, ale warto go kupić.

VOILE( Graduation  gold heels): Bardzo ładne buty, no i oczywiście złote, mają ciekawe wykończenie i nie są drogie, a do kompletu polecam różową parę, bo  przecież butów nigdy nie za wiele.

KILLAH(Stan Sweater): Biała kurteczka, która bardzo ładnie leży na doll. Jest schludnie wykonana a prosty krój sprawia, ze możemy połączyć ją praktycznie ze wszystkim




Pierwsza stylizacja:  Połączyłam trzy kolory: róż, biel i czerń. Nie chciałam uzyskać bardzo eleganckiego efektu mimo tego, ze spodnie mają kant, dlatego też dobrałam zwykły top i sandałki.


Dryga stylizacja: Zdecydowanie letnia i zwiewna stylizacja, w końcu lato co raz bliżej. Szorty i krótki top, czyli mega proste połącznie, ale żeby nie było nudo dodałam duży naszyjnik oraz torbę i buty w beżowym kolorze.

Trzecia stylizacja:  Jest słodko! Nie chciałam łączyć płaszczyka z czarnym, bo wtedy stracił by swój urok, ale żeby też strój nie był za ciężki i góra i dół jest biała. Oczywiście nieśmiertelne( w moim przypadku ) złoto na torebce i pasku.

Czwarta stylizacja:  Kocham połącznie oliwki i soczystego żółtego, spodnie są genialne ale jeszcze lepiej wyglądają z tą kurteczką, która ładnie podkreśla kolory całego setu.
Pozdrawiam, Justyna.

26 komentarzy:

  1. Nie byłam pewna co kupić teraz wiem, dzięki :) Podoba mi się 2 i 3 stylka, w czwartej kurtka nie pasi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stylizacje ;)

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  3. mógłby ktoś kliknąć na serduszko w mojej księdze osiągnięć??? nick: PalkaNet

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje ! ;3

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślcizne stylizacja a zwlaszcza 3 i 4 ♥

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie właśnie te rzeczy zamierzam kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł, idę na zakupy

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie 7/8.. jak tu ich nie kochać? ♥_♥ Wydaje mi się, że chyba wszyscy zainteresowali się płaszczem 'zmieniającym' pozę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze sobie ten płaszczyk zakupić ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają. Wszystko gra, wszystko jest idealne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żakiecik i bluzeczka są śliczne. Buty nie leżą mi w kontekście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te spodnie są genialne!

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje :d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kupić te spodnie. Wszystkie stylizacje są boskie.:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne stylizacje :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś świetne rzeczy, też mam je w swojej szafie ;)
    I widać nareszcie, że się rozwijasz. Pierwszy raz mogę powiedzieć o twoich stylizacja, że są fajne! Może nie powalają na kolana, ale da się na nie patrzeć ;) Gratuluję i czekam na następny przegląd, może znowu mnie zaskoczysz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taką samą opinię jak Huiii :3

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne stylizacje ♥
    anncciiaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm.. Podobają mi się i rzeczy i stylizacje, najbardziej chyba pierwsza i trzecia

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie stylizacje są super
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne wszystkie stylizacje :3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze