wtorek, 21 maja 2013

CS Fashion Week - zapisy




Na naszym blogu w dniach 10.06 - 16.06, odbędzie się pierwszy tydzień mody na Ciekawszym Stradolu. 
O co chodzi?
Podczas tygodnia mody zobaczycie pokazy mody projektantów stardesign. Każdy kto potrafi projektować ubrania, może zaprezentować swoją kolekcje na naszym tygodniu mody. Jeżeli kolekcja będzie dobra to pokażemy ją na blogu. Następnie czytelnicy będą mieli możliwość nabycia waszych projektów w ustalonej przez was cenie.

Zgłoszenia
Jeżeli chcecie pokazać swoją kolekcje na CS Fashion Week, musicie przesłać do nas wypełniony formularz na blogowy email Ciekawszysd@interia.pl

nick:
nazwa kolekcji:
nazwa bloga z projektami* :
numer gg: :

Projekty:
1. nazwa projektu + zalinkowana grafika projektu na dolce lub manekinie (może być na wybiegu, nie musi) + cena projektu, jeśli chcecie go sprzedać
2. 
3.
...
(minimum 5 projektów)

link do bazarku* :

*- pola nieobowiązkowe

Formularz należy wysłać do 8.06 do godziny 23:59  

30 komentarzy:

  1. Może dzisiaj w nocy wezmę się do roboty, bo raczej nie będę spała w ogóle, muszę jeszcze zrobić album na religię. Powodzenia innym i mam pytanie:
    Czy jest jakieś minimum i maks w cenach?

    OdpowiedzUsuń
  2. sami ustalacie ceny oraz top czy kolekcja jest limitowana itp

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno coś zrobię ale nie teraz chociarz ostatnio bawiłam sie w stardesnig i coś tam zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, wyczekuję tego fashion weeku. Sama się nie zgłoszę, bo jestem antytalentem w projektowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie umiem projektować w star design
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  6. maja być tylko projekty na manekinach czy projekty z ubraniami stardollowymi ( taka stylizacja z tym projektem)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobię, lubuję się w projektowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak chcecie, może być z stylizacją albo bez zależy od wizji waszej

    OdpowiedzUsuń
  9. A, czyli to może być nie na sprzedaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdopodobnie się zgłoszę ,na UNIQUE zaspałam to tu się postaram wziąć udział ;))



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak miło, że jest tak sporo czasu. Być może będę miała wene ;). Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. postaram się uprosić o SS w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, już nie mogę się doczekać :) Sama się nie zgłoszę (jestem beztalenciem) ale z przyjemnością pooglądam projekty innych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzięłam udział, wysłałam moje prace :>

    Blackmydoll

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak znajdę trochę czasu, to wezmę udział. :)

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy liczba miejsc jest ograniczona>?
    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  18. liczba miejsc nie jest ograniczona, postaramy się zamieścić wszystkie kolekcje, które będą na w miarę dobrym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo, to super. Ciekawe ile wyjdzie kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. postaram się zrobić jak uprosze o SS

    OdpowiedzUsuń
  21. wysłałam prace :D Em mam pytanie czy jeśli nie mam gg nie mam szans?

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze