piątek, 24 maja 2013

HOT or NOT

Witajcie! W tym tygodniu Naszej ocenie zostaną poddane: koralina2346, BlackLilou, SilverIvy oraz DomCzuCh. Mamy nadzieję, że oceny Wam się spodobają. Oceniły JessssLove oraz klaudynka016.


koralina2346

*JessssLove Stylizacja jest według mnie dość prosta i brak w niej ryzyka, natomiast ogólnie podoba mi się. Połączenie białego z motywem kwiatów, oraz elementy takie jak okulary tworzą stylizacje dobrą na zakupy, ale i na wieczór z przyjaciółmi w restauracji. HOT.
*klaudynka016 Stylizacje minimalistyczne jak najbardziej hot! Bardzo podoba mi się u Ciebie połączenie bieli z kwiecistym wzorem. Do tego nity na torebce. Nic dodać nic ująć.  Popracuj nam makijaże, bo niestety ten błękit jest trochę widoczny i nie pasuje. Ode mnie HOT

BlackLilou

*klaudynka016  Ładnie zaprezentowałaś w tym secie sukienkę z najnowszego hb weekly. Szczerze,  gdy ją zobaczyłam, nie sadziłam, że nada się do jakiejś stylizacji. Ty sobie dobrze poradziłaś z jej użyciem. Wzór na torebce trochę się gryzie ze wzorem sukienki. Obie rzeczy zestawione ze sobą mogłyby lepiej się prezentować...Dodatki w klasycznej czerni tzn. pasek, szpilki i żakiecik  to same plusy! HOT
*JessssLove Doll jest piękna, ale stylizacja bardzo pospolita i mdła. Lubię rzeczy, które użyłaś w stylizacji, ale nie w tym zestawieniu, choćby dlatego, że torebka, która miała pasować do sukni nie spełnia swojej roli, a żakiet zasłania walory sukienki. Nie ciężko spotkać taką stylizację u początkujących dollek. Moja ocena to HOT/NOT




SilverIvy

*JessssLove Powiem tak - wybrałaś genialne ubrania. Żakiet, czy spodnie to bardzo fajne ubrania high fashion i dobrze zrobione stylizacje z nimi to bardzo wysoki poziom. Niestety u Ciebie każda rzecz jest w podobnym kolorze, ale całkiem różni się odcieniem co sprawia, że nic do siebie nie pasuje. Do tego te włosy, których kolor tym bardziej nie pasuje. Niestety moja ocena to NOT
*klaudynka016 Ciekawe zestawienie kolorów.  Z pewnością lepiej by się prezentowały osobno. W tej chwili  Twoja stylizacja jest mdła! Fajne dodatki w postanie bransoletki i paska.  Trochę się zlewają, ale to szczegół.  Jeśli chodzi o twarz, to kolejny odcień koloru - minus! Koniecznie zmień makijaż na delikatniejszy. Podsumowując przyznaję Ci HOT/NOT


DomCzuCh.

*klaudynka016 Klasyczne połączenie bieli i czerni. Stylizacja niby elegancka, ale jednak z nutką takiego ulicznego stylu.  Wszystko ciekawie się prezentuje, tylko nie mogę patrzeć na te niekształtne buty! Koniecznie je wymień.  HOT.
*JessssLove Jest wiele takich stylizacji na Stardoll, ale analizując wszystko dokładnie to nie mam się do czego przyczepić. Piękny żakiet, dobre buty, ładna torebka itd. Nie jestem fanką takich włosów, ale tego oceniać nie zamierzam. Zatem mimo iż ja bym nie ubrała tak doll muszę wystawić HOT

Zgadzacie się z naszymi ocenami?

23 komentarze:

  1. Wszystkie hot jak dla mnie ; ] .

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są hot jak dla mnie
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizację są fajne, zgadzam się z opiniami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami :)


    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenkami ;) Fajnie że JessssLove oceniała ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie :) Divalaska100

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgadzam się do końca z opiniami ;p Jak dla mnie wszystkie powinny mieć HOT.

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podobają mi się dwie środkowe, i wcale nie uważam ,żeby ta z marynarką była mdła

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie z ocenami jak najbardziej w 3 stylizacji na pierwszy rzut oka zobaczyłam ze dziewczyna nie ma bluzki bo jest w podobnym odcieniu co skóra ale po 2 razie zauważyłam :)
    gdzie można się zgłosić do Hot or Not ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z ocenami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z opiniami, wszystkie są HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zgadzam się jedynie z ostatnią oceną. Stylizacja zasługuje na not

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem niezłe stylizację w tym tygodniu.
    W dwóch pierwszych wymieniłabym torebki i byłoby super, trzecia pomimo fajnego żakietu i spodni nie podoba mi się, a w czwartej wyrzucić łańcuszek i inna torebką i tez byłoby ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko się zgadza ;)

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko się zgadza ;)

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  17. Też tak myślę. xd

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie to jest tak jak dla was ;)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zgadzam się jedynie z ostatnią oceną.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze