piątek, 17 maja 2013

HOT or NOT

Dzisiaj wyjątkowe wydanie Hot or Not. Po pierwsze ocenie podległo aż osiem osób, a po drugie stylizacje oceniło pięć osób. Ja (klaudynka016/Natala) z Martą (martunia29) pierwszą czwórkę, a kolejną Igor (...TENTURI...), Piotrek (jarus55) i Kamil (_D_0_D_A_). Zapraszam do przeczytania naszych opinii. 



frotka14
klaudynka016: Czarne nie znaczy nudne. Twoja stylizacja jest tego dowodem.  Może i na obecną porę stylizacja nie na miejscu, ze względu na trendy, jakim są kolory. Podoba mi się połączeni leginsów, topu i kamizelki. Praktycznie same firmówki goszczą na Twojej doll.  Usunęłabym jedynie na Twoim miejscu skarpetki, są tu niepotrzebne i nie pasują.  HOT.

 martunia29: Podoba mi się twoja stylizacja. Dominującym w niej kolorem jest czerń, która naprawdę dobrze się prezentuje. Wszystkie elementy tworzą ciekawą całość, usunęłabym jedynie rękawiczki. Ode mnie masz także HOT.


kia_07

klaudynka016: Na samym początku zwróciłam uwagę na twarz.  Przyciąga oko, podoba mi się! Za to od razu masz u mnie plus.  Stylizacja? Szczere - nie zadowala.  Zmień top na jakiś bez animacji. Do tego zadbaj o dodatki - naszyjnik z różowym akcentem i kopertówka czarna. Ew. buty wymień na bardziej eleganckie. HOT/NOT.

martunia29: Aj, tutaj troszeczkę gorzej. Szczerze mówiąc nie podoba mi się kompletnie ten outfit. Nie jestem faworytką tej fryzury, a te spodnie nie wyglądają naturalnie. Ogólnie ta stylizacja jest poprawna, prosta, codzienna, ale nie mogę przyznać HOT. Wybacz kochana :*


_karolcia01_

klaudynka016: Całość ciekawie się prezentuje.   Bardzo ładna dziewczęca twarz doll. Wianek ładnie komponuje się ze spodniami i żakietem.  Myślę, że nic mi innego nie pozostaje jak tylko przyznać HOT

martunia29: Stylizacja od razu przykuła moją uwagę. Ten liliowy żakiet i liliowe spodnie razem z wiankiem to strzał w dziesiątkę  Teraz zastanówmy się nad resztą. Bluzka jeszcze prezentuje się dobrze, ale to co trzymasz w ręce źle, a buty jeszcze gorzej, bo już tego wszystkiego jest za dużo. Ale ogólnie twój outfit jest dobry, dlatego przyznaję HOT.



00mili00

klaudynka016: Dobry początek.  Cały set zepsułaś tą bluzą. Nie pasuje ona kolorystycznie i nie tylko - nie ten krój. Usuń z dłoni bransoletki i zastąp ją jedną, najlepiej czarną.  Bluzę wymień na bordową.  Będzie pasowała do makijażu.  Stylizacja jest dość ciemna, więc wypadałoby ją ożywić.  HOT/NOT.

martunia29: Zgadzam się z koleżanką wyżej. Moim zdaniem powinnaś wybrać albo vest albo sweter, bo nie korzystnie wyglądają razem. I już do tego dobrać drobne dodatki. Podstawę do dobrej stylizacji masz, musisz tylko ją dopieścić i będzie na HOT. Na razie jest niestety NOT.





sweet_olusia

_D_0_D_A_: Ogólnie stylizacja mi się nie podoba. Ewidentnie nie pasuje tutaj kurtka bez niej może stylka wyglądałaby nie najgorzej. Kocham te spodnie, sam chciałbym posiadać je w swojej szafie. Fryzura ze star design również Cie nie ratuje... HOT/NOT

...TENTURI...: Na sportowo. jest nawet okej, ale coś mi tu nie leży. Może to włosy, może twarz. HOT/NOT

Jarus55: Pierwsza moja reakcja brzmiała tak '' No, no, może być ". Dobrze dobrałaś kurtkę do spodni z E&J, które są świetne! Chciałbym je mieć. Biały top w tym połączeniu prezentuje się w miarę dobrze. Nienawidzę takich włosów, które masz na sobie. Zmieniłbym je na naturalne te z Salonu Piękności. Dodatki są średnie. Zmieniłbym jazzówki na jakieś szpilki. Dodałbym również jakąś biżuterię w kolorze rękawów kurtki. Jestem na HOT/NOT


kasia5400
_D_0_D_A_: Nie podoba mi się to, że spódnica dziwnie wchodzi na rękaw. Drażni mnie kolor włosów, który w ogóle nie pasuje. Zwykłe połączenie czerni i bieli - nic specjalnego. Brakuje mi tutaj dobrej torebki, zmieniłbym również buty.. HOT/NOT

...TENTURI...: Ładnie, prosto, elegancko. Buty są za ciężkie trochę, zmieniłbym je na szpilki. Mimo wszystko jak najbardziej HOT

Jarus55: Podoba mi się stylizacja, ale nie powaliła mnie na kolana. Nie pasują mi tutaj buty - ciężkie połączone z platformami kiepsko się prezentują przy stroju. Zmieniłbym je na szpilki. Gdyby nie byłoby tak pusto, to miałbyś HOT, ale niestety, masz HOT/NOT.
MajkaKolorowa
_D_0_D_A_: Mmmm świetnie wyglądają spodnie z tą bluzką i okularami - CUDO. Nie jestem przekonany do dodatków, nie współgrają one zbyt kolorystycznie ze sobą ale mimo to HOT

...TENTURI...: Mam mieszane odczucia co do tej stylizacji. Niby jest ładnie, ale spodnie mi przeszkadzają, są za ciężkie. Ładna twarz, i daje Ci HOT

Jarus55: Na początku mi się nie spodobał Twój outfit lecz po dokładnym przyjrzeniu się stwierdziłem, że chciałaś 'rozjaśnić' stylizację tą koronkową koszulką. Świetnie dobrałaś dodatki. Wszystko pasuje kolorystycznie. Dodałbym jeszcze jakąś biżuterię np. pierścionek lub bransoletkę i byłoby perfect. Masz HOT/NOT

MartiHumanoid
_D_0_D_A_: Nie podoba mi się powinnaś określić swój styl. Dziwnie wygląda czapka w zestawieniu ze szpilkami. Uważam, że buty i torebka całkowicie nie pasują do tego typu stylizacji. Powinnaś być bardziej konsekwentna, cała ta stylizacja, dosłownie wszystkie jej elementy nie współgrają ze sobą w żaden sposób. NOT

...TENTURI...: Pomieszałaś wszystko ze sobą. Trochę niby na sportowo, trochę elegancko. Nie Nie ma tu nic, co by się ze sobą łączyło. Wyrzuciłbym stąd szpilki, kolczyki i kopertówkę. Daje ci NOT

Jarus55: Ekhm..Przepraszam bardzo? Odechciało mi się cokolwiek pisać jak zobaczyłem Twoją medoll. Wszędzie tatuaże, piercingi, latające czarne kolczyki we włosach. Normalnie aż szkoda mi oczu. Jedynie co mi się podoba w tym stroju to projekt od xXEwelina1996Xx. Jestem zdecydowanie na NOT!


Co sądzicie o powyższych stylizacjach? Zgadzacie się z naszymi ocenami?

22 komentarze:

  1. Według mnie stylizacje zostały bardzo poprawnie ocenione ;D
    Pozdrawiam Ollaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. mi podoba się tylko stylizacja _karolcia01_
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się nie zgadzam z ocenami, uważam że są zbyt łaskawe.. wszystkie stylizacje są okropne i powinny mieć Not, szczególnie ta ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po części zgadzam się z waszymi ocenami. Najbardziej podoba mi się stylizacja _karolci01_

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się:
    - 2 ostatnie stylizacje w pierwszych ocenach
    - 2 pierwsze stylizacje w ostatnich ocenach :D

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  7. Z częścią ocen mogę się zgodzić ale z większością jednak nie. Generalnie bardziej do mnie przemawiają oceny i uzasadnienia dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeeeej. Zostałam pozytywnie oceniona! Chyba to pierwszy raz ;)
    Dziękuję za ocenę. Co do pozostałych stylizacji to zostały ocenione mniej więcej tak, jaką ja mam opinie o nich, także zgadzam się.


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Slabe te stylizacje. Zgadzam się z ocenami .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się stylizacja y...kasia5400 i MajkaKolorowa, chociaż coś bym w nich zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  11. żadna mi się nie podoba z pierwszych, w drugiej czwórce podobają mi się wszytskie oprócz ostatniej

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z ocenami.
    Najbardziej podoba mi się stylizacja frotki14

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  13. Po części się zgadzam xD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę dobre oceny, za dobre, moim zdaniem, jak na niektóre stylizacje. :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Za długie nie chcę mi się czytać xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobaja mi się stylizacje od MajkaKolorowa i kasia5400. Reszta jest przeciętna, a stylizacja MartiHumanoid mnie odstrasza ...

    OdpowiedzUsuń
  17. W większości zgadzam się z opiniami. Najbardziej za to podoba mi się stylizacja od frotki14 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się jakieś 3 stylizacje na 8 ;)

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze