czwartek, 30 maja 2013

Informacja

Wczoraj odbyła się ankieta w której mogliście zdecydować jaki nagłówek ma być blogu. Większość z Was zaznaczyła, że woli ten od K.a.t.i.e., który widniał u nas prawie trzy miesiące i uważam, że to bardzo długi okres czasu i że na blogu przydałaby się zmiana klimatu. Różnica głosów jest na tyle duża, że powrócę do starego wyglądu, ale mam nadzieję, że nie na długo. Zamierzam zamówić kolejny nagłówek albo zorganizuje na to konkurs. Może macie jakieś propozycje na pozę/tło etc.?

35 komentarzy:

  1. ooo, ja chcę ten co jest teraz! :((((

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby Marcelek popracował idealnie nad tymi kiepskimi włosami, to może zostałby. Fajnie, że tamten nagłówek zostanie przywrócony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba ten co jest, ale stary też był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo ten podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że stary zostanie przywrócony ;) Teraz chciałabym zobaczyc coś letniego, jasnego, jakas plaża, woda, strój kąpielowy czy coś xd
    doda000

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieeee !!! Dlaczego ? Stary nagłowek jest okropny, aż się już nim brzydzę. Znudził mi się :(


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że zostanie przywrócony, ale ten co jest teraz oddawał inny klimat/ Bądź co bądź głosowałam na 1.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że stary zostanie przywrócony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym postawiła na styl boho :))

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że zostanie przywrócony Marcelq zawsze robił świetne nagłówki ale ten to po prostu żenada wole jakiś nowy letni , kwiaty , słońce itp


    saramararain06

    OdpowiedzUsuń
  11. ja głosowałam na ten dawny, jest bardzo ładny, i przyzwyczaiłam się do niego :D
    Bardzo go lubię :D



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jakieś miastowe tło i po prostu lalka w modnych, letnich ciuchach? Sądzę, że konkurs byłby dobrą opcją.

    aga19988

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, właśnie głosowałam na stary nagłówek, jest śliczny.
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  14. Głosowałam inaczej,ale tak też może być.; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, głosowałam na ten nagłówek :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten od Migonetty, ale był wystarczająco długo dlatego wolę ten co jest teraz zwłaszcza ,że jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie powinnaś go przywracać ale dodać nowy . Najlepiej ogłoś konkurs .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie ten co jest teraz jest taki "ciężki" a dolka zupełnie mi się nie podoba, lepsze by były takie letnie kolory, tak pozytywnie,poza lalki jest obojętna.

    OdpowiedzUsuń
  19. @Inez

    Tak, konkurs będzie idealną opcją jeśli ty się zgłosisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super ,bardzo cię z cieszę z powrotu do poprzedniego nagłówka

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda bo już mi się spodobał ten nowy a stary mi się znudził
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  22. @Piotrek

    Ja bym chciała wziąć udział więc kto tam wie :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że powinniście uszanować pracę Martuni29 i Marcalaq. Mi obecny nagłówek bardzo się spodobał. Jesteście wybredni, potraficie tylko krytykować. Moim zdaniem zmiany się przydają, powrót do starego nagłówka będzie totalnym idiotyzmem. Na blogu powstał już taki bardziej ostrzejszy wizerunek i taki już powinien pozostać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Glosowalam na 2 ale 1 tez jest super; ].

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi w sumie podobały się wszystkie nagłówki, ale ten od Marcelq w jaśniejszej wersji był lepszy od ciemnej. Może zorganizujecie konkurs na nagłówek? Byłoby to dobrym pomysłem, bo później prace grafików mogłyby trafić do ankiety i na blogu byłby ten najlepszy, który się podoba większości ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1 i 2 mi się najbardziej podobał!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak głosowałam i się cieszę, bo ten jest ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten jest bardzo fajny i ładny, ale mi się już znudził. Wolałabym pierwszy ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jak Blackmydoll uważam że konkurs na nagłówek to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten jest zdecydowanie ładniejszy

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten nagłówek jest ładny, ale już nudny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja głosowałam za tym od Marcelq, bo faktycznie ten się już przejadł (choć mi się podoba, ale jest mało związany ze Stardoll).
    Jako grafik rzecz jasna jestem za konkursem! :D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  33. Sama głosowałam za 3, ale masz rację, potrzebne jest temu blogowi jakieś odświeżenie. Podobno zmiany są dobre ;)
    Na twoim miejscu zamówiła bym jakiś nagłówek, ale niech to będzie coś wesołego i jasnego. Nie chcę ponurych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, tego się nie spodziewałam. Jest mi bardzo miło, że tyle osób chciało dalej mój nagłówek, ale blog potrzebuje zmian!
    Wchodzę tu może raz na miesiąc ale nawet mi się przejadł :) Poza tym nie mogę znieść tej twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze