piątek, 24 maja 2013

Makijaż krok po kroku

Witajcie Kochani! W dzisiejszym poście będzie o kolorach, co zresztą widać na screenie MeDoll niżej.  Zółty eyeliner, fioletowy, błękitny i granatowy cień do powiek... co powiecie na takie połączenie? Ja osobiście jestem za w 100%.  


 Zaczęłam od namalowania żółtych kresek eyelinerem. Zadanie dość proste, gdyż na oczach jakie posiada moja Doll kreski prowadzi się bardzo dobrze. Nie muszę się martwić, czy będą za wąskie czy za szerokie.

 Czas na cienie. Zaczęłam od nałożenia dość widocznej warstwy fioletowe cienia.  Począwszy od wewnętrznego kącika oka, pędzelek  prowadziłam pod skosem w górę i jak widać dalej linia prosta. Czynność powtórzyłam 3 razy. 

  Następnie użyłam granatowego cienia. Nałożyłam go dwie warstwy, spokojnie nachodząc na wcześniej nałożony fiolet. Teraz trzymając się bardziej zewnętrznego kącika oka nałożyłam pojedynczą warstwę błękitnego cienia. Różnica w obu odcieniach - myślę -  jest zauważalna. 

 Makijaż jak zawsze kończę na drobnostkach. Policzki i usta potraktowałam różowym pudrem i szminką. Rzęsy pomalowałam czarnym pogrubiającym tuszem, a brwi pocieniowałam czarną kredką. 


Jak wrażenia? Lubicie łączyć ze sobą takie kolory? 

31 komentarzy:

  1. Makijaż jest wprost śliczny !
    Bardzo mi się podoba, ale ja nawet ze wskazówkami nie zrobiłabym taakiego ślicznego makijażu !



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż, bardzo podoba mi się żółty akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo fajny makijaż :D

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami stawiam na podobne połączenia kolorów. Bardzo ładny makijaż

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny makijaż! Uwielbiam żywe kolory w makijażach i nietypowe połączenia. Tutaj również wykonanie jest świetne. Zdecydowanie jeden z lepszych makijaży, który ukazał się na tym blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kolorowy i jak zawsze ta symetria...

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż ładny, ale doll mi bardzo mi się podoba.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknu makijaż, wszystko do siebie pasuje i jest starannie wykonany. Aczkolwiek usta dollki mnie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety z przykrością stwierdzam że makijaz mi się nie podoba :(



    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm. Żółty mi tu nie pasuje, bez niego byłoby moim zdaniem lepiej. Ale tak to spoko.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej ! Makijaż jest genjalny !

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny. :)

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie za bardzo mi się podoba :( Wydaje mi się, zę końcowy efekt psuje fryzura i usta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny. Im więcej dobrze połączonych kolorów, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny. Może skorzystam :D
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudonowny makijaż ;) jeju ♥_♥ Jest piękny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, rzuca się w oczy
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  19. Dość odważne połączenie kolorów ale dał bardzo ładny i ciekawy efekt. Muszę trochę przyznać że zainspirował mnie do takiego łączenia.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie do końca podoba mi się to połączenie kolorów ale to jest kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze