sobota, 25 maja 2013

Makijaż tygodnia

Witajcie ;)
Mam na imię Kinga, a na Stardoll kryję się pod nickiem Blackmydoll.
Zostałam przyjęta na bloga i będę prowadzić zupełnie nowy dział - 'Makijaż Tygodnia'. Będzie to coś podobnego do działu 'Strój Tygodnia', tylko jak sama nazwa wskazuje - o makijażach. Zapraszam do czytania i komentowania moich postów, które będę publikować w każdą sobotę.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam makijaż autorstwa emo-niunia-, który brał udział w TYM konkursie i oczywiście (czego trudno się dziwić) zajął pierwsze miejsce. Tematyka makijażu oraz paleta barw były zupełnie dowolne. Dominika (bo właśnie tak ma na imię) postawiła na cienie w kolorystyce błękit i fiolet. Wewnętrzny kącik oka został pomalowany białą kredką do oczu. Na policzki został nałożony róż, a na usta delikatna szminka. Można zauważyć też czarny i fioletowy eyeliner/kredkę w zewnętrznym kąciku oka. 




Całość wygląda wspaniale, przyciąga spojrzenie. Makijaż został wykonany z dość dużą precyzją, jest bardzo równy. Dominika wybrała dla swojej Me-Doll krótką fryzurkę, która pasuje do reszty.




Podoba Wam się jej makijaż? Zasłużyła by wygrać konkurs?

Piszcie, czekam na opinie w komentarzach :)

___________________________________

Uwaga! Pierwsze 5 osób, które skomentuje ten post dostanie 50sm+prowizja, a dodatkowo z wszystkich komentarzy wylosuję 3 osoby, które dostaną ode mnie prezenty niespodzianki. Po dodaniu komentarza do tego postu odśwież stronę, jeśli rzeczywiście będziesz jedną z pierwszych 5 osób to zgłoś się w mojej KG i wystaw coś za wcześniej wspomnianą kwotę.  Wyniki losowania prezentów niespodzianek za tydzień w moim kolejnym poście. Zapraszam do wzięcia udziału! ;)

Edit: 50sm+prowizja wygrywają:
wandoszSpokojnaMania, Dusiollaala1998_abraFinalCarly (Mr.Piotrek nie chciał więc nie zaliczałam go)

39 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ♥

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten makijaż jest ekstra :)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  3. Emo-niunia bardzo doskonale robi makijaże i proszę mnie nie zaliczyć do osób, które dostaną 50 sm ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny!
    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest cudny
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuuuję baaardzo za umieszczenie mojego makijażu tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Emo-niunia-:
    Jak widać wszystkim się podoba, więc nie masz za co dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny makijaż ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się podoba ten makijaż :D

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny dział ;)
    a makijaż jest piękny ;)
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  11. CIEKAWY ;)
    U MNIE KONKURS , ZAPRASZAM ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Super makijaż

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  13. cuuuuudny makijaż *o*
    Pandziax33

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż !



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się makijaż, jest bardzo staranny i efektowny ;3 Ciesze się z nowego działu ;D
    Sephari

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny! Już dawno nie widziałam tak cudownego makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny makijaż ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż :D
    Ladniutka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż.. *-*

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  20. owszem ładny i kreatywny ale nie przerysowany, a to dla mnie ważne

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny! Moje klimaty :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny makijaż, ale lepszy by był bez tego białego XD

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny i rzeczywiscie bardz rowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny i staranny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny makijaż :D Podoba mi się to,
    że kolory przechodzą ładnie jeden w drugi
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż ładny, ale jakoś nie widzę w nim nic nadzwyczajnego, więc nie popadłam w zachwyt. Ale fajny pomysł na dział

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny makijaż, równo wykonany. Kolory również mi się podobają i świetnie do siebie pasują. Jedyne co mi się w ogóle nie podoba to fryzura. Dollki coraz częściej je 'noszą', a przy tym się wystarzają.
    Pomysł na dział jak najbarzdziej mi się podoba.
    doda000

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny makijaż. Świetna kolorystyka. Zasłużyła na to aby jej makijaż się tu znalazł

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy pomysł na nowy dział i ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze