piątek, 17 maja 2013

MBB#2

VS



VS







39 komentarzy:

  1. Większosć nie wie jak chyba wygląda styl militarny xD Zagłosowałam na kasią5400 oraz anetkę9995, a nad ostatnim się waham i nie głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z patrycja_2000, że nie wszyscy wiedzą jak wygląda styl militarny

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna stylizacja mi się nie podoba. Choć w każdej parze podoba mi się bardziej ta pierwsza osoba xD


    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  4. Średni poziom stylizacji ale jakoś zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na kasia5400 (skromy ja), ManiakPupili oraz filus4444 :)

    kasia5400

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wszystkie stylizacje są na temat, ale ogólnie ładne. Zagłosowałam, ciekawe jakie będą wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylistkakamila, ManiakPupili, Filuś

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaśka, maniakpupili i filuś ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteście jak Justyna Pawlicka, która pytała, czy dana rzecz to styl miltary.
    Nie mogliście odwiedzić wujka Google, to by wam pokazał jak wygląda styl miltarny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Filusz jestem z ciebie dumna :3

    2 pierwsze stylizacje po prawej jak dla mnie nawet nie są w stylu militarnym

    OdpowiedzUsuń
  11. zagłosowałam na wszystkie 1 stylizacje są najładniejsze
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia, Maniak i Filus

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. oddałam głosy,chociaż najdłużej zastanawiałam się przy ostatniej parze

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasia, anetka i
    FILUSZ :DDD !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę bardzo, proszę państwa.
    StylistaKamila prosi o głosy na czacie dla siebie i swojej koleżanki:
    http://zapodaj.net/889d33c4bb5ef.jpg.html

    (Zdjęcie, dzięki uprzejmości Wiktorii (koraliny)).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bezczelność, prosić o głosy -,-

    OdpowiedzUsuń
  18. Mało która stylizacja jest tak naprawdę militarna .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  19. CO DO STYLISTAKAMILA TO NAWET NIE WIEDIZAŁAM, ŻE KARZE NA MNIE GŁOSOWAĆ BO JESTEM PO PROSTU Z NIĄ W TEAMIE, WIĘC JA ZA JEJ SŁOWA NIE ODPOWIADAM. -.-

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda przyznaję się do wszystkie ale nie mieszajcie w to anetkę9995 bo ona nie miała z tym nic wspólnego a jedyna osoba,która jest winna to tylko i wyłącznie ja .

    StylistaKamila

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem, którą wybrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. W każdej parze podoba mi się pierwsza osoba, ale stylizacje nie zachwycają. :D

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  23. zagłosowałam, ale kolejny raz jestem rozczarowana stylizacjami.. jak i samym zrozumieniem tematu. Tym ubiorom daleko do stylu militarnego! najlepiej wygląda filus

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja Maniacośtamcośtam nie ma nic wspólnego ze stylem militarnym. Mimo, że jest ładniejsza od rywalki, traci u mnie swój głos za niezgodność z tematem.
    Mój głos mają też kasia i tlen.

    OdpowiedzUsuń
  25. W każdej grupie pierwsza osoba.Pozostałe osoby nie zbyt wiedzą co to jest styl militarny.Ze wszystkich prac najbardziej kojaży mi się z tym stylem stylizacja Kasia5400.

    OdpowiedzUsuń
  26. kasia5400,anetka9995, filus4444 :)
    Macie moje głosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. wszytskie brzydki nie głosuje...

    OdpowiedzUsuń
  28. yy niektóre stylizacje nie są w stylu militarnym ;'

    OdpowiedzUsuń
  29. Zagłosowałam na moich faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba niektórzy nie wiedzą jak wygląda styli militarny,ale okeej :> Zagłosowałam na kasia5400,ManiakPupili i Filusia :D Na ostatnim miałam dylemat,ale jakoś mi się udało podjąć decyzję :D

    OdpowiedzUsuń
  31. zagłosowałan :)

    FairyMadzialena

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrząc na komentarze, to czuję, że osoba z Orakulum może przegrać :D

    OdpowiedzUsuń
  33. @Piotrek

    Co nie, ale byłby szok. xD

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze