piątek, 17 maja 2013

Nowe dodatkowe zadanie w Akademii Stardoll

Właśnie pojawiło się kolejne dodatkowe zadanie w AK. Składa się z czterech poleceń, niestety przy każdym trzeba wydawać pieniądze. Pierwsze polega na zakupieniu 3 artykułów ze sklepu Riviera (nie wchodźcie bezpośrednio do sklepu, tylko skorzystajcie z wyszukiwarki, gdyż znajduje się tam jeszcze stara kolekcja z artykułami za sm, a w nowych kolekcjach są same za sd). W drugim trzeba wybrać się na zakupy do Millionaire Mansion Fashion, w trzecim do MAWI London po biżuterię. Ostatnie polega na kupieniu butów w Nelly.com (na trzecim piętrze znajdują się za sm). Wykonując te polecenia wydałam aż 406 sm i 6 sd, a nasza nagrodą za wykonanie ich jest zielony strój, który niedawno był w spoilerach i wzięłam go za darmówkę, 25 sm oraz 5 punktów. Opłaca się? Wykonacie zadania?



34 komentarze:

  1. Hej mam pytanie kiedy będą wyniki loterii , która miała trwać do 14.05 ?? :)

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie się nie opłaca ale zastanowię się nad wykonaniem tego zadania.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie raczej nie skorzystam chociaż ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zastanowię, potem będzie mnie to irytować, że mam niewypełnione -.-

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam i wydałam 22 sd, ale to dlatego, że kupiłam rzeczy które wcześniej zamierzałam i tak i tak kupić : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się nie opłaca, ale zrobię :D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam, udało mi się wydać nie za dużo, sd tylko w jednym sklepie, Zielona sukienka taka sobie ,najbardziej cieszę się ze sp tylko szkoda ,że tak mało

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie opłaca się.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, teraz nie ma nic w Nelly za sm! :/

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie opłaca się. Za dużo pieniędzy trzeba wydać.

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobie chyba
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm, zastanaiam się jeszcze, ale chyba zrobię.

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie robię, oferta tych sklepów jest uboga w ładna rzeczy.. miała bym problem z kupieniem czegokolwiek. Wszystkie rzeczy, które mi się podobały już dawno wiszą w szafie. Poza tym już mam tą zieloną sukienkę, kupiłam jak była w starplazie za 0 sm.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda mi kasy ;c.
    Wiec chyba nie wykonam ;C
    Kinga6427

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie za bardzo sie oplaca ;) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem w połowie, ale w sumie to mogliby dać więcej sd lub sp.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszyłam się,że wreszcie Admini dodali nowe zadanie do Akademii,ale mój uśmiech nie trwał wiecznie.Gdy zauważyłam,ile bym musiała teorencyjnie wydać,by zaliczyć zadanie,mina mi zrzedła.Czy opłaca się tyle pkaować kasy na jakąś,głupią sukienkę? I don't now...Może zrobię w wolnej chwili,jak narazie zadanie będzie musiało sobie poczekać :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanowię się czy zrobię, szkoda mi kasy. Właściwie to więcej się traci niż zyskuje. Trochę to bez sensu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś może zrobie... ale nie chce teraz wydawać kasy bo i tak mam mało :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie będę robiła,ponieważ szkoda pieniędzy.A po za tym nagrodą jest okropna sukienka
    Pozdrawiam Ollaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Wykonałam je, ale niestety nieco przepłaciłam. W Nelly nie ma już rzeczy za sc. -,-

    OdpowiedzUsuń
  22. My Little Pony Equestria Girls Jak zrobic to nowe zadanie ze stardoll
    .?

    OdpowiedzUsuń
  23. My Little Pony Equestria Girls Jak zrobic to nowe zadanie ze stardoll
    .?

    OdpowiedzUsuń
  24. My Little Pony Equestria Girls Jak zrobic to nowe zadanie ze stardoll
    .?

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze