sobota, 18 maja 2013

Nowy dział!

Witajcie moi drodzy! :* 
Od teraz co czwartek na blogu będzie ukazywał się nowy dział zatytułowany ,,Dziś polecam''. Jak sama nazwa wskazuje w tym poście będziemy przedstawiać Wam jeden blog, który jest naszym zdaniem warty uwagi. I  co tydzień będzie to inna strona. Może akurat staniecie się ich stałymi czytelnikami. Będę chciała zachęcić Was w ten sposób do ich poznawania, dlatego najlepiej, żeby to nie były popularne blogi, bo o nich pewnie większość z Was już słyszała to i owo.  Mamy nadzieję, że ten pomysł Wam się podoba, ale to wkrótce się okaże.


To w jakiś sposób zastąpi u nas reklamy. Tylko w tym wypadku będą pokazywane naprawę fajne blogi. W komentarzu pod tym postem możecie pisać adresy swoich blogów. Część z nich mamy zamiar przedstawić na blogu, o ile będą godne polecenia, w innym wypadku będą to strony, które my czytamy. Co sądzicie o pomyśle?



53 komentarze:

  1. Super pomysł ;]
    Mój blog: pisane-stylem.blogspot.com

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :)

    Mój blog : to-copiekne.blogspot.com

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłoszam się :]
    Pomysł ciekawy.
    www.stardollfame-and-fashion.blogspot.com

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i niespotykany. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł.
    http://stardoll-kody-karoliny0812.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :) Chciałabym polecić swój blog school-of-stardoll.blogspot.com a dlaczego? Ponieważ niedawno przeszedł metamorfozę, dodałam poradniki makijażowe, cotygodniowy konkurs na stylizację z konkretną, wybraną przeze mnie rzeczą, nowości z partnerskich blogów pojawiają się w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER POMYSŁ :D !!!!

    Zgłaszam się :)

    Mój blog: http://cheval-collection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł

    mój blog:Modoble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam swój blog: koralina2346.blogspot.com :)

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój blog: MyTworzymyStardoll.blogspot.com

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, ale co zrobicie jak skończą się Wam fajne blogi? xD

    a, i mój to stardoll-w-krzywym-zwierciadle.blogspot.com :D

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  12. Link ti mojego bloga: blacklilou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje ze moze to być o stardoll'u.
    Ineneeek.blogspot.com :)

    Kinga6427 ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie :) Mój blog:
    fashionpastelworld.blogspot.com
    ManiakPupili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe...


    Mój blog , a raczej magazyn to


    stardoll-owe-elle.blogspot.com



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój blog : s-t-y-l-i-z-a-c-j-e-sd.blogspot.com


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam bloga rodzinnydommody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł oczywiscie do blogów godnych polecenia jak najbadziej poleciła bym ciekawszy-stardoll.blogspot.com :):)
    ale to jednak nie możliwe :) wiec moje propozycje to :
    siardollimy.pl

    s-t-y-l-i-z-a-c-j-e-sd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie niektórym to się opłaca, bo nie będą musieli wydawać pieniędzy na reklamę. Z chęcią poznam jakieś nowe interesujące blogi ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. garden--of--dreams.blogspot.com to bardzo fajny blog o stardoll. Jest nowy i nie ma dużo czytelników, ale artykuł o nim na "ciekawszym" może być kluczem do zebrania wielu czytelników. Na tym blogu nie ma nowości, darmówek itp. Są za to oryginalne stylizacje.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety nie mam nic do zareklamowania

    OdpowiedzUsuń
  23. licytttacje.blogspot.com - interesujący blog z licytacjami darmowymi, reklamami, loteriami, nowościami, stylizacjami, spiskiem dnia , czujnym okiem stylisty , dużo do czytania do wygrania. Obs nie jest mało ale jak każdy wie chce się więcej .

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepszy blog pod słońcem - spectrum-of-stardoll.blogspot.com!
    (Oczywiście to był sarkazm).

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam swój blog
    stardoll-naszym-drugim-domem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo ;)
    zaciekawienii.blogspot.com

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł, naprawdę, a zwłaszcza, że szukam teraz fajnych bogów do poczytania :)

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  28. our-fashion1.blogspot.com
    Jutro II Kolekcja

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł :) Chętnie zajrzę na taki polecony blog, bo niestety te co się reklamują nie zawsze są ciekawe :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy pomysł będe zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem sceptycznie nastawiona do tego pomysłu.. jeśli będziecie reklamować tylko blogi o stardoll, to na ile czasu wam ich wystarczy? Myślę, że mało jest naprawdę ciekawych i dobrze prowadzonych blogów o tej tematyce.. za 5 czy 6 tyg zabraknie wam ich do polecania. Ale jeśli planujecie reklamować blogi o różnej tematyce, to jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam blog : Stardollimy.pl

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny pomysł!

    chciałabym zareklamować swój- treletomorele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. nie mój, ale na nim pisze
    modowe-interpretacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest to raczej opcja do zareklamowania blogów ;)



    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysł!Ja nie mam tego bloga ale na nim pisze ;):le-moniade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo milo z Waszej strony, ze chcecie rowniez pomagac innym :)
    Moj blog to soniassostardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój blog to http://born-to-feel.blogspot.com/

    Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak narazi przygotowywuje się na reaktywacje mojego pierwszego bloga:
    http://kosmiczny-stardoll-jatywy.blogspot.com


    oraz nowszy blog:
    http://stardoll-moje-twoje-nasze.blogspot.com/

    jak można to zgłaszam oba
    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  40. tak dla pewności
    razem z milinas (właścicielką bloga)
    zgłaszamy:
    http://milinas.blogspot.com

    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł :)

    prawdziwy-swiat-stardolla.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny pomysł, pogadam z azo, może wrzucimy tu nasze triki :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  43. Ty "CHYBA" znasz mojego bloga, no nie? ;)

    Jak nie, to polecam do mojego świata ze stylizacjami. Na blogu będziesz czuła fantastycznie dzięki mojemu nagłówkowi od wspaniałej graficzki, SuperNicol0001. A dlaczego fantastycznie? BO TAM JEST KOTEK! :3

    Okej, okej. Już daję link mojego bloga ;3

    www.HARIBOHO.blogpost.com :3

    Właściciel - jarus55 ;3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze