wtorek, 14 maja 2013

Powitanie+sprawy organizacyjne.

Hej, jestem Magda, na stardoll Wendy2003. Dziękuję bardzo za szansę pisania na tym blogu. Mam nadzieję, że chociaż trochę mnie polubicie. ;)

Przydzielono mi zajmowanie się przeglądem szaf, z czego się ogromnie cieszę.  Chciałabym, aby już dziś zaczęła powstawać kolejka. Wymagania mam niewielkie: wystarczy, że wszystkie ubrania i dodatki będą znajdować się w szafach (nie porozwalane po pokojach itd.). To ułatwi mi pracę. Zgłaszajcie się w komentarzach, przegląd szaf będą miały przeprowadzone 1 lub 2 osoby tygodniowo.

Pozdrawiam ;*

77 komentarzy:

  1. Hej :) Zgłaszam się, Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się

    saramararain06

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się ;)
    Slodziutka_KiSs

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię serdecznie ;)
    zgłaszam się.
    Wszystko mam w szafie, tylko w jednym pokoju mam kilka ciuchów, ale one są na sprzedaż.
    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się tylko mam kilka rzeczy obok szafy ale to chyba nie problem

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, zgłaszam się :)
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj i powodzenia, zg. się! :)

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam i powodzenia.Nie zgłaszam się bo większość ciuchów mam w schowku i w pokojach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety cały pokój mam zapełniony ciuchami, witam i życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    julomarty

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj. Ja tam już Cię lubię. ;)
    Zgłaszam się do przeglądu szafy. :p

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, ale mam parę ubrań w pokoju Beach Villa, ponieważ służą one wystrojowi. Mam nadzieję, że to nie jest problem. chyba, że będziesz pisała kto następny, wtedy je przełożę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam trochę rzeczy porozwalanych po pokojach, więc życzę powodzenia

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy mogę się zgłosić, bo wszystkie dodatki mam w dolnej Beach Villi, ale jak mogę to się zgłaszam ;)

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się
    Meringue_1

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! I zgłaszam się
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  19. hej,i życzę powodzenia, niestety mam dodatki jak to ujęłaś "porozwalana po pokojach" wiec pozostaje mi tylko oglądać szafy innych

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i powodzenia ;)) .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :d
    MissJuka1990

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się ;)
    black.cherry56

    OdpowiedzUsuń
  24. witam serdecznie :)
    zg
    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam i życzę powodzenia innym. Mam kompletnie pomieszane ciuchy więc się nie zgłoszę :D

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  26. A co mi tam, zgłaszam się. Wszystko w szafie. =)

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się ;)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się ;)

    xXLady_TurkusXx

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia w pisaniu :)

    FairyMadzialena

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się.Wszystkie ubrania mam w szafie.
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam sie

    zaczarowana2000

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się ^^

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się

    wera1Heart ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :)

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się

    koloproseum123

    OdpowiedzUsuń
  38. również chciałabym się zgłosić :)

    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  39. Zglosilabym sie, ale najcenniejsze rzeczy mam w jednym z pokoi :P
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)

    superstar7722 ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się,mój nick na stardoll to MartaShal ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się

    hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się,

    DominikaDomcia

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)
    Creazyewa222

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze