poniedziałek, 13 maja 2013

Stardollowe talenty: ZIVYLE

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kolejny stardollowy talent, jest nią zivyle. Tak na prawdę nazywa się Lana, mieszka w Hiszpanii chociaż urodziła się na Litwie.Podejrzewam, iż w prezentacji ma już niepoprawny wiek(25 lat) bo od dawna jej nie zmieniała.  Na stardoll dołączyła 18.11.2008 a obecnie ma 95 poziom. Jej pokoje są dopracowane w najmniejszych szczegółach, cechuje je minimalizm, choć w nie wszystkich przypadkach oraz jasne stonowane barwy. Zresztą obejrzyjcie sami.









Podobają się? Zapraszam do komentowania

32 komentarze:

  1. WoooW. Talent to ona na pewno ma.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pokoje, tylko pozazdrościć

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej pokoje są jednymi z najleprzych na stardoll najbardziej podoba mi się pokój 3 i 5.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, przepiękne *.* Bardzo podoba mi się ten brązowy pokój, ale tak ogólnie to wszystkie są cudowne. Zazdroszczę talentu. Miło jest oglądać tak wspaniałe wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudowne , trzeba mieć wielki talent

    OdpowiedzUsuń
  6. http://bez-kopiar-na-stardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby ładne, a mi się nie podobają o.0

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pokoje. Widać że się nad nimi starała. Chciałabym mieć talent taki jak ona.

    NadiAndNadi: przejrzałam tego bloga i na prawdę wygląda to jakby ZIVYLE kopiowała od innych ale nie mam pewności więc nie potwierdzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ma talent, pięknie urządzone wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, piękne wnętrza.. szczególnie urzekła mnie beżowa sypialnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, ona chyba jest architektem! Naprawdę świetnie! Brak słów, nie wiem co napisać.

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem. Wszystkie piękne. (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma talent, pokoje są przepiękne *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie ciekawie urządzone a przede wszystkim każde wnętrze inne

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam że mnie zatkało , dawno nie widziałam tak wspaniałych wnętrz .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahhhaa dziwne że poierwszy poój ma taki jak ja ale no coment .

    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  17. madziorek7788 bez obrazy ale to jest "jedyny" pokój jaki masz, gdyby było coś na rzeczy miałabyś cały apartament pięknie urządzony. Zanim skomentujesz i oskarżysz kogoś o plagiat, sama miej czyste sumienie. Patrząc na twoje pokoje to raczej go nie masz

    OdpowiedzUsuń
  18. Na glany Jezusa *.* Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  19. Misshottie - nie nie chodzi oto że ona mi go ukradła czy coś . Ale ja sama go robiłam więc nie chce aby inni mówili że ściągam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. madziorek7788 bez urazy ale widać kto od kogo kopiował. To jest twój jedyny pokój, który jest udekorowany, gdybyś była kreatywna jak się określasz, było by to widać w pozostałych pokojach. Gdybyś nie napisała tego komentarza, a ja nie zobaczyłabym twojego "kreatywnego" apartamentu nie było by sprawy ale jeżeli próbujesz wmówić, że Lana skopiowała twój pomysł( ze względu na jej przeszłość) to wybacz ale kit wciskaj innym

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokoje bardzo mi się podobają, widać ile autor na nie poświęcił, są wykonane bardzo kreatywnie :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne, chciałabym mieć taki talent.. i tel sd. xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne pokoje, ma talent.

    julia7373

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze