niedziela, 26 maja 2013

Strój tygodnia - gwiazda3000

W dzisiejszym poście postanowiłam wyróżnić stylizację gwiazdy3000.  Jest to typowy zestaw High Fashion.  Kocham dodatki złota w stylizacji, tak więc użycie tutaj przez Olę (właścicielkę konta) butów i kopertówki to świetne posunięcie. Co tu dużo mówić. Futerko na głowie jak i tatuaże nadają stylizacji pewnego uroku.  Jeśli chodzi o twarz MeDoll, nie mam czego się przyczepić. Wszystko jest dopracowane jak dla mnie. Co powiecie na taki zestaw? Podoba Wam się set? 


torebka Killah | spódnica Decades | buty Rio | top Mortal Kiss | czapka Orginal Future | tatuaże Fallen Angel 

30 komentarzy:

  1. Wyglada jak maskotka opon michelin

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba c:
    Dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze - to tak sobie . Liczę na coś więcej ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah dziękuję za wyróżnienie mojego stroju. Zupełnie się nie spodziewałam i bardzo mi miło widzieć że komuś się on podoba. Ofc jak napisała Natalia w poście to jest z zamierzenia High Fashion więc nie każdemu się spodoba, ale fajnie że mimo to kilka osób widzi w tym coś ciekawego c: Sweterek faktycznie trochę jak Michelin :P hah, ale ja lubię kontrowersje w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca w moim stylu. Nie podoba mi się sukienka i ta czapka

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nie podoba ;/ Divalaska100

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza stylizacja jaką widziałam od dawna.. już wcześniej zapisałam ją sobie na komputerze <3

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się :/

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość oryginalnie, ale nie przepadam za stylizacjami tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w ogóle mi się nie podoba:(

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna ale nie w moim guście

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze, lepiej by było gdyby strój był na jakimś innym tle, bo jest za biało (przynajmniej dla mnie :D).
    Szczerze mówiąc stylizacja nie przypadła mi do gustu, może i jest to High Fashion, i może rzeczywiście stylizacja jest na wysokim poziomie, ale na pewno nie jest w moim guście. Ja wolę normalniejsze outfity.

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja nawet, nawet ;)

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie to jest super

    GWiaZDka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie do końca mnie przekonuje.

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama jestem zdziwiona, ale bardzo mi się podoba! Świetna stylizacja i żałuję, że nie mam tej czapy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek mnie odstrasza. Ale twarz doll jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze