sobota, 18 maja 2013

Up and Down

Gucci Brass Buttoned Jacket

Piękny, uniwersalny, elegancki żakiet z tzw. "tribute". Większość ma go w swoich "wishlistach", ale znalezienie go w cenie poniżej 100sd przyjdzie im z wielkim trudem. W tym momencie możemy go kupić za 150sd.

 Bonjour Bizou Doctors Bag

Tak jak w poprzednim przypadku. Dużo oryginalnych osób ma ją w swoich "listach życzeń". Torba jest za sm, ale w tej walucie trudno ją dostać. Niektórzy chcą za nią 100sd.

 DKNY Black Sash

Cudowny pasek, sławnej marki, lecz nie sprzedamy go za wysoką cenę. Po dłuższych poszukiwaniach możemy go znaleźć za 50sd.

 Vivienne Tam Satin Sequin Coat

Błyszczący, elegancki żakiet jednej z lepszych marek na stardoll, lecz niestety kiedyś była darmówką, a teraz możemy znaleźć go za 40sd.

 Co chcielibyście ujrzeć w następnym Up and Down?
Za tydzień na pewno pojawią się wianki LE.

Pozdrawiam/Dominik

34 komentarze:

  1. Cudna torba ;) Tak, chciałbym przeczytać o wiankach z LE ')



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam żakiet z Gucci za 2 sd (loteria) :D Torebkę widziałam parę razy w sb za sm i żałuję, że jej nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się żakiecik udało kupić za 44sd. ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj super post . Nwm moze jakies HB ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wszystkie z dzisiejszych rzeczy
    chciałabym przeczytać o granatowych butach z YH

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym poczytać o wiankach z LE

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  7. nic nie mam z tych rzeczy :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie posiadam nic z tych rzeczy. Chciałabym torbę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie posiadam nic ale bardzo chciała bym torebkę i żakiecik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nic nie mam, a najbardziej podobają mi się 2 pierwsze rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy żakiet, niestety go nie posiadam :/ Torba też piękna. Ogółem nic nie mam, szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. mam torbę :D kiedyś ją długo szukałam i znalazłam za niecałe 100sm :D

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba jest moim marzeniem, jeśli ktoś ma do sprzedania to zapraszam jakoś się dogadamy.
    podoba mi się ten płaszczyk, chyba poszukam go w starbazrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk i torebka są super

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  16. Może jakieś HB albo Tribute ?


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł ja też chętnie przeczytam oooo wiankach Le ;3
    Ciastek231

    OdpowiedzUsuń
  18. czarny żakiecik to po prostu moja druga miłość. Chciałabym poczytać o jakiś HB.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kurteczkę:3 Płaszczyk starsznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chciałabym rzeczy z archive, jakieś hb i przede wszystkim co najmniej 8 rzeczy a nie tylko 4.

    OdpowiedzUsuń
  23. B. fajny post, więcej takich!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam nic :/ Torebka i żakiet z Gucci są genialne! Jak żałuję, że ich nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że kiedyś kupiłam ten żakiet za jakieś 20 sd na bazarze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Żakiet bardzo fajny :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo chciałabym mieć Brass Buttoned Jacket *-*

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  28. często grzebię w baazarze i tej torby jeszcze nie widziałam, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś nic mi się zbytnio nie podoba...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna jest ta torba, kiedyś znalazłam ją w bazarze za 400sm :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze