sobota, 25 maja 2013

Up and Down

Witajcie, dzisiaj kolejny artykuł z serii "Up and Down", w którym ukażę wianki LE.

 ___

 Cudowne wianki. Hit tego sezonu, a na dodatek z limitowanej kolekcji LE. Niestety dla większości ich cena może być barierą, bo teraz możemy je znaleźć za  1000sd wzwyż. WOW!


Young Hollywood - Punk Me Highknee socks

Zakolanówki z niedawnej mini-kolekcji YH, a już trudno je znaleźć w małej cenie.
Dzisiaj możemy je kupić za 200sd.

 
Rio - Hotbuys Zebra Top

Świetna koszula z RIO. Kiedyś była sporo warta, ale teraz nie wiadomo czemu jej cena spadła. Być może, dlatego, że ma różowe "naszycia"? Dziś możemy ją znaleźć za 30-40sd.

 Archive - Sheer Knee High Stockings

Kiedyś sporo warte zakolanówki, ale oczywiście do pory, kiedy nie weszły do sklepu Archive. Teraz możemy je kupić za 50sd.

I na koniec suchar:
Mówi koleżanka do koleżanki:
-Ej wiesz? Ostatnio cena scuby spadła.
-Na prawdę? Za ile będę mogła ją kupić?
-Jedyne 100000000000sd.

Co chcielibyście ujrzeć w następny U&D?

Pozdrawiam/Dominik

47 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć wianki :)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  2. JA PIERDOLE JAKI ŻAŁOSNY I NIEŚMIESZNY ŻART :.)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, super napisałem co myśle o żałosnym i nieśmiesznym żarcie i komentarz został usunięty :')))))))))))))))

    bardziej mnie rozsmiesza 'pusia' i slowo 'hinduska' niz ten 'suchar'

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihi
    ale żałosny żart

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze byłoby zobaczyć, ile warta jest kurteczka Modern Moto Jkt z ELLE, DKNY Skycraper dress i Embellished Bodysuit z LE.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne wianki ale bardzo drogie
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne wianki ale bardzo drogie
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe zalosny zarcik :))))
    hela456 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. @wiedźma dominik

    no i co?suchary zazwyczaj maja miec smieszne zabarwienie a nie jakies gowno ktore nie jest w ogole smieszne wow faktycznie boki zrywac serio

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę te wianki! ;-;
    A te zakolanówki są okropne :>

    OdpowiedzUsuń
  11. 'zakolanówki' z archive to pończochy, pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  12. @Zuzka

    Nie wiem jaka jest różnica. Napisałem "zakolanówki", ponieważ i tak czy siak sięgają poza kolana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianki supereer sprawa :D
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianki są przepiękne :) Mam koszulę ale i tak nie sprzedaje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale wygląd bloga się zmienił, świetnie !
    Chciałabym wianki : -*


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym być posiadaczką wianków, są cudne ♥

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  17. CZEKAJ MAM KOLEJNY SUCHAR

    -WIESZ CZEMU ADMINI WPROWADZILI PROWIZJĘ?
    -BO ZBIERAJĄ NA PLATFORMY HAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  18. Wianki są naprawdę super

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam top, a posiadacze wianków to szczęściarze..

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakolanówki okropne, ale wianki warte ceny, są śliczne

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym ujrzeć miętową spódniczkę z DvF,Boyfriend Jacket lub Safari Scarf :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dajcie wianeeeeeeeeeki. *.*
    Napisz o blazerze z elle różowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tylko zakolanówki, pragnę tych wianków *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. jest tyle innych dostępnych wianków... więc nie widzę powodu by ktoś chciał tak przepłacać

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tylko bluzkę. Chciałabym mieć wianki i zakolanówki

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam 1 wianek :) Chciałbym mieć 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wianki są cudne, strasznie bym je chciała mieć :>
    Suchar, taki suchy, że aż śmieszny :D

    Miss_Justi1

    Ale suchar Ani lepszy xDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Wianki są cudne ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  29. Wianki są niesamowite, ale raczej ich nie kupię. Chyba, że będę miła farta i znajdę je po okazyjnej cenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki suchar, że aż tost.
    Ceszę się, że spadła cena bluzki z kołnierzykiem, bo pomimo różowych naszyć chciałabym ją mieć w szafie. Cena wianków jest przerażająca, ale one są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  31. kurde nie kupilam zakolanowek z YH a widze, ze by sie oplacalo :)

    Meringue_1

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam koszulę z Rio, a o wiankach mogę tylko pomarzyć...
    Mogłabyś zrobić o Safari Scarf i o rzeczach z Amy Claire?

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  33. jejku ale żartowniś z Ciebie. Mówiłem Marcie że po kilku postach zaczniesz dodawać jakieś durnoty.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wianki mi się nie podobają ;)

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  35. O BOSH !!! Ja mam za 1sd te zakolanówki . Nie wiedzialam, ze są tyle warte o.OO ! Muszę sprzedac jak bd miala ss ; oo .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo podoba mi się wianek z LE aczkolwiek Cena mnie przeraża :C Divalaska100

    OdpowiedzUsuń
  37. Wianki, moje marzenie :<

    W kolejnym U&D chciałabym zobaczyć spódniczki basic, brązowe futerko Boho Furvest, opaski DKNY i bransoletki ELLE ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Wianki są piękne, ale nie dałabym za nie tyle kasy.
    poza tym zastanawiam się czemu nie kupiłam tych zakolanówek z YH?! No trudno już przepadło, szkoda bo widzę że można na nich nieźle zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne rzeczy ;D Fajny suchar :D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  40. sucharek o Scubie, LOL... Wianki to moje marzenie...

    a ja chciałabym się dowiedzieć co z tym rozpinanym, obszernym swetrem w paski z (bodajże ostatniej kolekcji) DKNY. Jest na wishlistach wielu osób, więc jaka jest jego wartość?

    OdpowiedzUsuń
  41. sucharek o Scubie, LOL... Wianki to moje marzenie...

    a ja chciałabym się dowiedzieć co z tym rozpinanym, obszernym swetrem w paski z (bodajże ostatniej kolekcji) DKNY. Jest na wishlistach wielu osób, więc jaka jest jego wartość?

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze