wtorek, 28 maja 2013

Wyniki MBB#7

Zwycięzcami wczorajszych bitew są....








Gratulujemy

34 komentarze:

  1. Nie do końca tag głosowałam, bo według mnie Adrian miał lepszą stylizację, ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SZOK Adrian i Szymon mieli lepsze stylizacje.Ale cóż gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na odwrót głosowałam, ale i tak gratuluję, wszystkie stylizacje były ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś widzę, że redaktorzy z Orakulum są słabsi od pozostałych XD

    OdpowiedzUsuń
  5. COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :O CO TO ZA WYNIKI O RANY

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewałam się innych wyników xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh.. myślałam, że Szymon przejdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. O_O SERIO? Głosowałem inaczej :D Ale Ci którzy wygrali niech się cieszą!

    OdpowiedzUsuń
  9. głosowałam inaczej, dziwne, ale cóż, przegranym (moim zdaniem wygranym) życzę najlepszego i sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluje :D

    Glosowałam właśnie tak i chciałam aby te osoby wygrały :D

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG też się spodziwalam innych wyników myślałam ze przegram
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak głosowałam

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  14. aha? to jakiś żart? tu nie chodzi tylko o to, że przegrałem, ale wg mnie Szymek miał sto razy lepszą stylizację, nie obrażając jego przeciwniczki mówię, że takie stylizacje były modne na sd kilka lat temu, ale i tak gratuluję i życzę dalszego powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak glosowalam ^.^ Gratuluję :)
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele osób głosowało na MisterSzymon . Ja głosowałam na coolmiley i zaczarowana - Gratuluje!



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, ale obstawiałam trochę inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie głosowałam.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wiarę we mnie! c:
    Także jestem totalnie zawiedziony, bo wygrały osoby niezasługujące na to, przy czym odzywa się moja nieskromność, ale to tylko dlatego, że stylizacje, które przeszły są okropne. c:
    Za wyjątkiem keshy, która po prostu miała szczęście.
    Dlatego nie powinno być konkursów tego typu. ;p
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. o.O nie spodziewalam sie takich wynikow ;( moim zdaniem, to trochę wina, doboru przeciwnikiów. Lepiej bybłoby gdyby osoby dobierane w pary miały jak najbardziej zbliżony poziom tworzenia stylizacji, wtedy głosowanie mialoby sens ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. (Mister)Szymon tak nasze stylizacje były okropne.....(Chamsko ;/ ) Tylko ciekawa jest dlaczego osoby na mnie głosowały? ;/
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  22. ja głosowałam inaczej ,nie podoba mi się środkowa stylizacja według mnie powinien wygrać też Szymon.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze