poniedziałek, 27 maja 2013

Zmiany!

Admini postanowili ułatwić początki nowych użytkowników. Teraz nowi użytkownicy strony mają do wykonania zadania podobne do Akademii Stardoll. Różni się to tym, że te zadania 'oprowadzają' nas po stronie. Dodatkowo otrzymujemy prezenty w formie przedmiotów, pieniędzy lub starpunktów.

Na początek otrzymujemy 500sm.

Następnie mamy zadanie, w którym musimy wejść do sklepu Wild Candy i coś kupić. W prezencie otrzymujemy buty i 50sm.

Później musimy rozpakować tą rzecz i założyć. Otrzymujemy kosmetyki i 50sm.

Kolejnym zadaniem jest umalowanie me-doll kosmetykami. Otrzymujemy lakier do paznokci i 12sd.

Teraz musimy kupić w Suite Shopie sofę, umieścić w apartamencie i zapisać. Otrzymujemy 50sm i mebel.

Później musimy zaprojektować w Stardesign Fashion jakąś projekt. Otrzymujemy 50sm i zegar.

Przedostatnim zadaniem jest otworzenie listu od Akademii Stardoll i zapisanie się do niej. W prezencie otrzymujemy torbę i 50sm.

Ostatnie zadanie polega na napisaniu w okienku swojego adresu e-mail i potwierdzenie go. Otrzymujemy królika, 10sd i 2sp.



Jak myślicie, Admini mieli dobry pomysł czy nie?
Zmiany były potrzebne i będą przydatne?

Edit: Czytając komentarze zauważyłam, że niektórzy z Was wcześniej zauważyli te zmiany. Dla jasności : sama nie wiedziałam od kiedy były te zmiany, ale chciałam o nich napisać, bo może akurat komuś się przydały. 

28 komentarzy:

  1. uważam ,że to świetny pomysł, szkoda ,że tylko dla pocżatkujących

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie mają :(

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo ci co zaczynają na stardollu to maja fajnie :D Wedlug mnie zmiana jest nawet spoko, ale jak dla mnie to nie przydatna.


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już to dawno, ale uważam, że ten pomysł jest dobry :) Fajnie, że nowe osoby mogą zapoznać się z tą stroną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od bardzo dawna tak jest, fajna zmiana :) nowi użytkownicy mogą się nauczyć wielu rzeczy i lepiej poznać stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest już od kilku miesięcy ;/



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie :) Szkoda że dla początkujących, ale i tak pomysł dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. No naprawdę? nie wiedziałam -.-

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja jaki masz zapłon, już dawno była ta zmiana hahahahahhaahah

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest to nowa zmiana

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  11. To już było dawno :P

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  12. Zly bo zabrali paczki dla pierwszych SS.

    OdpowiedzUsuń
  13. No błagam, jak możesz pisać na tak popularnym blogu o Stardoll i nie wiedzieć, że to było dobre kilka miesięcy temu?! WSTYD!!! Radzę się nie kompromitować i usunąć tego posta -.-'

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już to dawno zauważyłam
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie wiedziałam. ;p

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  16. To już jest bardzoo dawno nawet xD. A ja w 2009 roku ... Durne ubrania białe . Kiczowate spodnie i fotel . Masakra ..

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  17. zauważyłam to jak tylko weszło, bo jednego dnia pomagałam założyć koleżance konto, a drugiego zakładałam sobie sama żeby jej potem pomóc z akademią którą już przeszłam.. od razu o tym napisałam, niestety nikt nie zauważył xP

    OdpowiedzUsuń
  18. racja, to już było dawno temu

    OdpowiedzUsuń
  19. Już dawno zostały wprowadzone, ale wtedy nie było tego słodkiego króliczka <3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze