niedziela, 30 czerwca 2013

Ciekawsze podsumowanie tygodnia


Poniedziałek

-Starą kolekcję Antidote można częściowo sprzedawać w StarBazarze:


-W sklepie Dot pojawiają się trzy piętra letnich kosmetyków:




-Klub "Honey Maid Grahamfuls Club" przekroczył 25k członków, z tej okazji każdy otrzymał żółto-niebieskie legginsy:



Środa

-Dochodzi pięć nowych osiągnięć (za bycie rok, trzy lata i siedem lat na Stardoll, za kupienie 25 rzeczy w Starplazie naraz, za posiadanie 1000 członków w klubie):


-Na nasze skrzynki pocztowe Admini wysłali wiadomość informującą o nowej ofercie, jeżeli do 30 czerwca wykupimy pakiet Stardolarów, otrzymamy ich 30% więcej:


-W spoilerach ukazała się tajemnicza statuetka:



Czwartek

-Dochodzą kolejne osiągnięcia (za odwiedzenie osób od 1 do 50 poziomu, za wygrania gry na czacie, za zagłosowanie 5000 razy na CG):


-Pojawia się nowy sklep -  Fever, obejmuje dwa piętra, wszystkie rzeczy są za Stardolary:



-Mamy możliwość nabycia darmowego stroju do nurkowania:



Piątek

-Do sklepu Mr. dochodzą dwa piętra męskich rzeczy:



*

W tym tygodniu do Starplazy weszły aż trzy nowe kolekcje. Która spodobała Wam się najbardziej? Kupiliście już z nich coś? Otrzymaliście darmowe rzeczy i zdobyliście osiągnięcia?


29 komentarzy:

  1. Osiągnięcia i dostawa do Mr. są chyba najlepsze. Chociaż spodobała mi się też darmówka, głównie dla niej wstąpiłam do klubu

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to był nudny tydzień .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mam wybierać to dostawa do sklepu Mr. była najlepsza.

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic ciekawego się nie wydarzyło

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Osiągnięcia i kolekcja Mr. były najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nic ciekawego no moze te osiagniecia

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również zgadzam się z Blackmydoll :)



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  8. Były aż 3 kolekcje a mi się nic nie podobało
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej jestem szczęśliwa z nowej kolekcji dot ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lipny tydzień, właściwie nie wydarzyło się nic co by mnie jakoś szczególnie uradowało. Chociaż fajnie, że doszło coś dla facetów, zawsze są pomijani ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. w tym tygodniu najbardziej spodobało mi się:
    -darmowe leginsy
    -nowe osiągnięcia
    -dostawa do Mr.
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam podsumowania tygodnia.

    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym tygodniu były najlepsze osiągnięcia.. ;>

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  14. Osiągnięcia, nowe kolekcje, darmowe spodnie.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  15. To był nudny tydzień, ale kupiłam dwie rzeczy z Fever :).

    Pauka222

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja Mr. była najlepsza z całego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze osiągnięcia, dzięki nim zdobyłam kolejny poziom w 2 dni :D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam,że ten tydzień był bardzo udany.Spodobała mi się nowa kolekcja Fever i dostawa do Dot.Cieszę się,że doszły nowe osiągnięcia,bo przez to możemy nabić sobie wyższy lvl :) Najmniej spodobały mi się darmówki,które raczej nie zrobię.Jestem ciekawa,jak będzie przedstawiał się ten tydzień :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tam i tak uważam, że poprzedni tydzień był lepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsze osiągnięcia i dostawa do Dot.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja MR. jest najlepsza. Pomimo, że męski sklep, to prawdopodobnie coś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki nawet ten tydzien ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Osiągnięcia i ciekawi mnie ta statuetka :3
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  24. nadal nie wiadomo do czego ta statuetka, może w tym tygodniu się to wyjaśni

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze