wtorek, 11 czerwca 2013

Ciekawszy przegląd starplazy

Witajcie, nie mam na nic głowy więc z góry przepraszam was za wszelkie niedociągnięcia, ale mam bardzo dużo pracy i na wszystko brakuje mi czasu.

PIVIERA( CITRUS RETRO BIKINI): Mega soczysty żółty, na stroju kąpielowym to genialny wybór, ja kupiłam go bez wahania, ale nie po to aby używać go tak jak powinno się to robić. W mojej szafie wisi jako top i ożywia każdą nudną i szarą stylizacje.
B.BIZOU( SEQUIN BLAZER): Marynarka cała w cekinach to fason modny dobre kilka lat temu, ale dla mnie jest on nieśmiertelny, ciuch ładnie leży na lalce a cekinowy print nadaje szyku i elegancji, każdej prostej stylizacji.
PRETTY N’LOVE( WATERCOLOR FLOLAR BLOUSE): Zawsze omijałam ten ciuszek, a musze przyznać, że czaiłam się na jego zakup długo. W końcu dostrzegłam w nim to coś. Jest bardzo dziewczęcy, ma ciekawie zestawione kolory, i nadaje się do wielu stylizacji.
ARCHIVE( MAGENTA COLLARED TOP): Uniwersalny krój, ładny kolorek, kołnierzyk i bardzo dobre wykonanie. 

Pierwsza stylizacja: Znowu jest słodko, róż i biel ostatnio zakochałam się w tym połączeniu. Znowu moje ukochane spodenki ale tym razem główną role gra tu sweterek. Całość jest dziewczęca i bardzo uniwersalna.
Druga stylizacja: Starałam się zrobić coś eleganckiego, ale wygodnego i casualowego. Ubóstwiam cekiny i myślę że w miarę elegancki płaszczyk idealnie współgra ze spodniami w kant i zwykłym topem.
 
Trzecia stylizacja: Różowy top połączyłam z melanżowymi spodniami, i śliczną kamizelką. Moim zdaniem całość jest bardzo letnia.
 
Czwarta stylizacja: Kocham żółty, a w połączeniu z czernią, daje mega świeży efekt. Przezroczysta torba hit tego sezonu, w moim przypadku oryginalny element do dość prostego zestawu.
 
Pozdrawiam, Justyna.

29 komentarzy:

  1. Ja muszę zakupić koszule i strój bo jest na przecenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja muszę kupić różowy top. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje! Ja muszę zakupić strój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten blezer i bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię żółty stój i różową bluzkę, nie wiedziałam jak możne je zastosować...teraz wiem xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia stylizacja najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnego z tych ubrań, ostatnio zastanawiałam się nad kupnem żółtego stroju, ale nie zdecydowałam się w końcu na jego zakup. Po dzisiejszym poście napewno go kupię ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje, naprawdę! :)
    Nic nie mam, ale korzystam z dzisiejszej wyprzedaży i coś pewnie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za bardzo podobał mi się ten żółty strój , ale przekonałaś mnie do niego ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekonałaś mnie do stroju ;d Cudne stylizacja *.*

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuper stylizacje..; )

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko pierwsza w miarę mi się odoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne! Ja nie miałam żadnego pomysłu na sweterek. Co do cekinowego płaszcza też zawsze się wahałam, bałam się, że posuję nim resztę. Jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się różowa koszulka, już od dawna mam ją w szafie, ale nie wiem jak wykorzystać

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje są śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się tylko druga stylizacja. Tak to wszystko jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się te stylizacje ;(

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  18. Różową koszulka kupiłam od razu jak dodano ją do starplazy. Kostium ma piękny kolor, a że jest właśnie opłacalna wyprzedaż zainwestowałam w niego.
    Trzecia stylizacja jest naprawdę fajna i na wysokim poziomie, reszta zupełnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze