piątek, 21 czerwca 2013

Darmowe trampki

 Wszyscy ci, którzy zapisali się wczoraj do klubu Honey Maid Grahamfuls Club otrzymali już pierwszy z zapowiadanych prezentów-granatowe trampki. Nie są one już do zdobycia, ale pozostałe trzy nagrody tak, więc jeżeli ktoś chciałby je w przyszłości dostać to musi zapisać się do klubu. (TUTAJ SPRAWDŹ JAK TO ZROBIĆ). 



Obrazek nagród:


Co sądzicie o tych trampkach? Otrzymaliście je?

***

PS. Na blogu kamizelke.blogspot.com trwa właśnie casting na redaktora (KLIK)

29 komentarzy:

  1. Czekam na następną nagrodę

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zapisałam dla trampek

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapisałam się do tego klubu ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam , ale na trampkach mi nie zależy lecz na kolejnych rzeczach ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisałam się dopiero dziś i nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisze się bo trampki są naprawdę śliczne ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam właśnie przed chwila ,są całkiem ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. próbuję się zapisać ale wyskakuje mi 'klub jest niedostępny'. dlaczego tak się dzieję? jak mogę sie tam zapisać ? pomóżcie
    Belieber1D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne nawet, ale nie mam zamiaru się zapisywać ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. DO Belieber1D.: Klub jest niedostępny dla Polaków. Możesz się zapisać tylko przez pośrednika proxy. Kliknij na link w poście i rób zgodnie z punktami jakie tam są, a na pewno uda ci się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może się zapiszę.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podobają mi się te rzeczy, dlatego nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaraz sprawdze, może dostałam, czekam na sukienke ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe czy dostałam, idę zobaczyć :D
    bardzo mi się podobają
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  15. Ouu czekam na super legginsy ; -**

    OdpowiedzUsuń
  16. Otrzymałam je, nawet ładne.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde, spóźniłam się!

    adusiczek3

    OdpowiedzUsuń
  18. nie jestem jeszcze w klubie,ale zapiszę się,bo można zdobyć ciekawe prezenty :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze