czwartek, 6 czerwca 2013

Dziś polecam

W tym tygodniu chciałabym zaprosić Was do zajrzenia na blog www.sdtgd.blogspot.com. Jest to strona konkursu graficznego, który ma celu wyłonić i wyróżnić utalentowanych polskich grafików. Cały konkurs organizowany jest przez ...TENTURI... i aga19988. Nagrody też są dosyć wysokie, ale myślę, że najlepszą wygraną jest sam fakt zwycięstwa. Nasz blog obejmuje patronatem ten konkurs i ja wchodzę w skład jury. Fajną sprawą jest wygrać taki konkurs, dlatego wszystkich grafików zachęcam do brania udziału.


W komentarzu piszcie co sądzicie o tym blogu/konkursie i także możecie podawać propozycje blogów jakie mam polecić za dwa tygodnie. Może jakiś mi się spodoba. Jeżeli nie, dalej będę proponować moje typy.

27 komentarzy:

  1. Fajny konkurs, fajny blog- lecz nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ale grafikiem nie jestem więc nie wezmę udziału ;)
    zaproponowałabym blogi:
    grunde.blogspot.com
    stardollimy
    zaciekawienii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs, ale nie dla mnie. Na następny raz proponuję spectrum-of-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy konkurs blog też jest fajny

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że robią takie fajne konkursy, w których można się wykazać. A jeśli można to chciałabym polecić swojego bloga cafe-teria.blogspot.com prowadze go z missola_88. Może ci się spodoba :)

    patka4512

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym poleciła Dom Mody UNIQUE ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać prac. Chętnie zobaczę prace nowych talentów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko blog, ale nie biore udziału :P


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej na niego nie zajrzę. :)
    Proponuję blog rodzinnydommody.blogspot.com

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy konkurs, na pewno wezmę udział :)
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wzięłabym udział, ale nie mam czasu, może jak skończę grafiki do szkoły to się za to wezmę. Pomysł fajny

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy pomysł na konek
    ~ lunasecret ~

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaproponuję swojego bloga xD
    www.stardollfame-and-fashion.blogspot.com

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie konkursy są naprawdę ciekawe, ale niestety nie mam talentu graficznego :<<


    Ja zapraszam na laanies.blogspot.com ;)

    A.n.k.s.a.

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat ten blog mało mnie interesuję, nie trzeba było go zakładać żeby zorganizować taki konkurs. Równie dobrze mógł się odbyć na waszym blogu..
    Trochę bezsensu, bo po zakończeniu konkursu blog będzie do usunięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Konkurs nie dla mnie, lecz będę wchodzić żeby popatrzeć na rywalizację grafików. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie nadaje się na tego bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wezmę udziału.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze