poniedziałek, 10 czerwca 2013

FW pokaz #2

 Pokaz
Black and White Spring
Witam serdecznie Wszystkich Gości na  Pokazie !
Nazwa Kolekcji : Black and White Spring
Charakter Kolekcji :  Okresowa
Zapraszam ! ♥










Dziękuje Serdecznie !


Klaudia / Klaudialigenza 


JAK KUPOWAĆ?
Chęć zakupu jakiegoś z powyższych projektów wyrazić możecie  w komentarzu pod tym postem lub w mojej kg. Obowiązuje zasada kto pierwszy ten pierwszy dostaje swoje zamówienie. Komentarz musi zawierać Wasz login na stardoll oraz nazwę produktu.  Zamówiona rzecz zostanie zarezerwowana na Waszą doll w starbaazar Klaudialigenza  , a na jej zakup będziecie mieć 48h.

49 komentarzy:

  1. Niestety nie podoba mi się ta kolekcja.

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się nie podobała ta kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupuję drugi i trzeci projekt, zarezerwuj dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczy fajnie zaprojektowałaś te projekty, tylko nie trafiły w moje gusta, o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mnie nie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... nie jestem znawcą, ale nie podoba mi sie ta kolekcja. Raczej nic nie kupię.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  7. kolekcja jest średnia
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe koszulki. Podobają mi się ich nadruki, szkoda, że całość jest biało-czarna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Unique przetało być unique :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w takim, że Dom Mody Unique byl pierwszy i oryginalny, a teraz kazdy robi wlasne domy mody i pokazy, a to troche 'zgapione' ;)

      Usuń
    2. Wiem :/ ale przeciez i tak Unique i Joasia dalej jest najlepsza ;)

      Usuń
    3. Nie potrzebnie brałam w tym udzial :/ nie dosc ,ze przez to tak jakby zdradzilam unique to jeszcze moj ,,pokaz " to beznadzieja

      Usuń
  10. Raczej nic nie kupię, nie kupuję projektów ;)

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie za bardzo podoba mi się ta kolekcja nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby fajna kolekcja, masz potencjał, ale jakoś projekty mnie nie przekonują :/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna ale zgodzę się z innymi ze ta kolekcja mnie nie przekonuje do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja bardzo ładna,widać,że mocno się starałaś.Nie sądzę jednak,by coś trafiło w moje gusta.Raczej nic nie kupię :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nic mi się nie spodobało. Ale ogółem ładne przygotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Głowa do góry, mi się kolekcja podoba, poproszę drugi projekt ;)

    Nie przejmuj się krytyką, ważne że przełamałaś się, następne kolekcje będą coraz lepsze, więc się nie poddawaj i twórz dalej.

    Nie zdradziłaś Unique, tu chodzi o to, że pomysł Unique się rozpowszechnił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale pomimo wszystko te moje pdojekty to dno . Nic nigdy mi nie wychodzi ale nie wazne :)

      Usuń
  17. Podoba mi się :) Ale sd nie mam najwięcej :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zamówiłam pierwsza bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Troszkę chamskie te hejty wobec klaudi, kolekcja nie zachwyca, ale widać, że włożyła w to swoje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przedostatni i ostatni projekt zwalają z nóg

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja ładna, uniwersalna, ale ja nie inwestuję w projekty. :)

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolekcja ładna, skromna. Szału nie ma, nic nie zakupię.
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzeci projekt jest najlepszy, ale nie jest aż tak dobry, żebym go kupiła. Ogólnie kolekcja naprawdę nie jest zła i się nie poddawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym top Love Birds ;)
    Mi się podoba ta kolekcja :) Nie hejtujcie :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie (w miarę), ale nic nie kupię :PP

    OdpowiedzUsuń
  26. czy mogłabyś zarezerwować Love Birds 15/16 ?bo dopiero wtedy bd mieć sd ;D
    denger13

    OdpowiedzUsuń
  27. Fatalna kolekcja, projektantki to z Ciebie nie będzie ;) no, ale może komuś się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Kolekcja nie jest idealnie dopracowana, ale projekty nie są złe. Moim zdaniem ten drugi i trzeci jest śliczny :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Projekty ładne, ale nie dla mnie. Nie ubrałabym, bo nie pasowałyby do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze