piątek, 21 czerwca 2013

Hot Buys Sumer Retro w starplazie

 Oto w starplazie pojawiły się dawne, stare HB.  Dla niektórych to wręcz świetna wiadomość - dla innych przeciwnie.   Ceny rzeczy są praktycznie takie same jak kiedyś - nic Admini nie zawyżali. To jest taki mały plus tego wszystkiego. Planuję zrobić spore zakupy, gdyż większości nie posiadam, a jest bardzo ładna.  Jak wrażenia? Domyślacie się, jaki czas te ciuszki pozostaną w starplazie? 



+ dla ułatwienia pojawiła się w katalogu do wyszukania ikonka sklepu.



42 komentarze:

  1. Bazar na pewno spadnie jak i wartość tych rzeczy. Ja kupię:
    -Buty ze złotym kwiatkiem
    -buty z różową kokardką
    -letni kapelusz
    -Wzorzystą sukienkę
    -wszystkie kolczyki
    -Naszyjnik
    -białe buty z kolorowymi zdobieniami
    -ogrodniczki
    -kwiat na głowę
    -morską opaskę
    -okulary serca
    -torebkę przejrzystą
    -torebkę różową

    Ogółem ceny nie są bardzo koszmarne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego oni to robią:ccc Tyle kasy wydać na te ciuchy a tu ku rwa w starplazie sa po 2 latach -,- To tak samo jakby elle wróciło itp. ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kracz bo jeszcze wykraczesz to Elle

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Ania Kosik' nie zdziwię się jak rzeczywiście ELLE wróci ;/ Jak dla mnie przegięcie ;d W sumie nie marudzę, bo nie kolekcjonowałam starych HB i jest okazja ... ale co mają powiedzieć ci co tyle lat je zbierali i wydali na nie mnóstwo sd ? ;c Stardoll idzie n łatwiznę dodając stare HB zamiast zrobić nowe ...

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to takie podrobki bo orginalne Hb mają metkę sklepu w ktorym zostal dodany

    OdpowiedzUsuń
  6. hohohoo prawie wszystko kupiłem ;D
    Fajnie jakby elle weszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to jest, kurwa, jakiś żart?

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie będą wstawiali inne hb, tak jak tutaj jest ,,hot buys summer'', tak pewnie będzie ,,hot buys winter'' itp.

    OdpowiedzUsuń
  9. kochani admini! dodajmy Mka-RC poerwzza kolekcje LE i Cale Dkny.

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAAA KUPIĘ CHYBA WSZYSTKO ;*

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! jestem kolekcjonerką i nie miałam ponad połowy tych ciuszków, jak narazie wydałam 76 sd ale jak tylko bd miała więcej to wydam reszte <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś kolekcjonowałam HB, ELLE i DKNY, ale stwierdziłam, że to nie ma sensu. Pewnego razu zaczęłam po prostu kupować rzeczy, które są ładne, a niekoniecznie cenne. Te cenne i brzydkie w sumie nawet lepiej sprzedać, bo skoro naszym administratorom się odwidziało i postanowili przywrócić te HB, to w takim razie mogą przywrócić DKNY i ELLE... Nie zdziwiłabym się też gdyby ktoś wpadł na 'genialny' pomysł przywrócenia do Starplazy knitet beretów (mam obydwa) i litów Archive i Pretty n' Love -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, bo teraz mogę kupić te cenności, których nie miałam :) Kupię sukienkę, jakieś buty, szorty na szelkach i arbuzowy komplet, okulary.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że mało osób ładuje sd, bo jak dodadzą wszystkie cenne ciuchy to już na niczym nie zarobimy i będzie trzeba je ładować poprzez sms..

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie chce coś kupić ale mam mało kasy
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem kolekcjonerką i mam większość z tych rzeczy, więc jestem strasznie wnerwiona. np. naszyjnik - warty jakieś 150sd jest do kupienia za 8. lub ogrodniczki - warte jakieś 200 - 250sd, za 10sd. dla niektórych to z pewnością dobra wiadomość, ale wszystko straciło na wartości i trzeba będzie dłuuugo czekać aż znowu jej nabiorą. adminom już naprawdę skończyły się pomysły i tym samym stardoll jest coraz gorszy, coraz mniej czasu na nim przesiaduję, ale to tylko moje zdanie.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  18. Sapciaaa nigdy w starplazie nie byłaś? xd

    Btw. nie jestem zadowolona z powrotu tych rzeczy. ;___;

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam w starplazie, aczkolwiek takiej fajnej nie mam wyszukiwarki O_O

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja się cieszę że mogę kupić te rzeczy, nie wiem czemu przedtem ich nie kupiłam, ale nawet wyszło mi to na dobre

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam sporo rzeczy na oku. Z jednej strony cieszę się, że mam możliwość ich kupienia, ale z drugiej współczuję tym, którzy kupili je po wysokiej cenie lub tym, którzy chcieli na nich zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zła! Tak się nie robi..
    Droższe niż wcześniej ale można się było tego spodziewać. Kilka rzeczy już mam, kilka sprzedałam.
    Z tych kupiłam kolczyki za 9 sd, sukienkę za 18, body z myszką miki, łańcuszek, kokardę, zieloną torbę, kwiatka na włosy i ostatnią spódniczkę.
    Teraz czekam na LE i ELLE...

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham :*
    piękne są te HB ;**
    na 100 procent coś kupię pomimo mojego stanu konta - doładuje się ;*
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  25. narazie kupiłam tylko okularki i spodenki na szelkach
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  26. Większość rzeczy miałam, bo podbiły moje serce za pierwszym razem, ale na kupienie innych wydałam ok 160 SD... Miła okazja, ale wyobrażam sobie wściekłość spredawców z bazaarku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupię wszystko :) W końcu taka okazja nie powtórzy się już nigdy. Jednak uważam, że zachowanie Adminów jest OKROPNE.

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę,że Adminom po prostu skończyły się pomysły i idą na łatwiznę.Dla mnie to dobra wiadomość,bo nie mam nic z tych rzeczy,jak narazie kupiłam dwie,ale potem dokupię jeszcze to co chcę.Szkoda mi tylko tych,którzy wyłożyli fortunę na te ubrania "_"
    Skoro dodają cenne ubrania,to dlaczego mieliby nie dodać ELLE,starych Archive? I tak już im wszystko jedno co dodadzą,aby się sprzedało.Oni na tym zarobią/zyskają,a połowa Stardoll straci na takim blazerku z ELLE czy platformach z Archive.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo się cieszę, bo nie stać mnie, żeby wykupić tak dużo SD żeby mi starczyło na te wszystkie HB które kupiłam teraz. mam nadzieję, ze stardoll zauważy nasz entuzjazm i wprowadzi więcej takich sklepów retro ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze