sobota, 29 czerwca 2013

Impreza Blogowa

Witam Was wszystkich serdecznie :*
Chciałam Was serdecznie zaprosić na imprezę blogową. Odbędzie się o godzinie 17.10.
Dzisiejszym tematem będą- wakacje. I z nimi, wiążę się konkurs. 
Waszym zadaniem, jest ubrać się letnio, wakacyjnie.
Osoba, która ubierze się najlepiej wygra 20 stardollarów, przewiduję również wyróżnienia.
Impreza zostanie zorganizowana przeze mnie (koralina2346).


PS: Przewiduję na imprezie różnych Mini Konkursów związanych z blogiem, przygotujcie się :)

EDIT: Link do imprezy
EDIT 2: Zdjęcia z imprezy:





27 komentarzy:

  1. ja się pewnie jak zwykle nie dostanę bo nigdy miejsca już nie ma -,-
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  2. Kataszyna Szokołowska przyjdzie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczę jeszcze czy przyjdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ja teraz dopiero wchodzę o 17.00 a tu takie coś muszę się uwijać i myślę że na imprezę się dostanę jak się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam czasu, milej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie będzie..;<
    Alee miłej zabawy..; d

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  7. nie było mnie :(
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie byłam na żadnej z imprez blogowych, zawsze się spóźniam

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że sporo osób wpadło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhh, nie zdążyłam.

    adusiczek3

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że impreza była przednia :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze