czwartek, 27 czerwca 2013

Kolejne osiągnięcia

Admini dzisiaj wprowadzili kolejne osiągnięcia. Tym razem mamy możliwość otrzymać 15 Starpunktów w zamian za odwiedzenie uczestników z każdego levelu od 1 do 50. Za wygranie gry na czacie otrzymamy 7 Starpunktów, natomiast 25 Starpunktów otrzymamy za zagłosowanie na CG pięć tysięcy razy. Ja zaraz wezmę się za zdobycie ich. Też macie taki zamiar?


PS. Aby otrzymać pierwsze z wymienionych osiągnięć trzeba odwiedzać ludzi w odpowiedniej kolejności tzn. najpierw wchodzimy na użytkownika z pierwszym poziomem, następnie z drugim, następnie z trzecim itd. 

31 komentarzy:

  1. Zaraz zrobię. Postaram się.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :D może coś zdobędę :P
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się zrobić :]
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce mi się nic osiągać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre są bardzo trudne.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam tą za wygranie gry, ale 5000 razy zagłosować? :O

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już się zabrałam do pracy

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  8. Też postaram się zrobić, fajne osiągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. postaram sie zrobić :)
    Najgorsze jest z tymi głosami ;l

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę nikogo znaleźć z 2 poziomem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tylko jedno a w drugim jeste w połowie

    OdpowiedzUsuń
  12. ma ktoś 20 lvl to pilne heh :D tylko tego mi brakuję
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  13. ja odwiedziłam 50 osób z tymi levelami (nawet zapisywałam) ale nagrody nie dostałam :(
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  14. ahaa to te osoby trzeba pokolei odwiedzić. o niee cała robota na marne
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nic nie mam


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam już nagrodę za odwiedzenie znajomych z lvl'ami 1-50

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ciągle nie mogę znaleźć tej kosmetyczki a z dzisiejszych mam już dwie nagrody

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie za bardzo mi się chce ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. za dużo roboty.. jak dostanę to fajnie, ale specjalnie tego robić nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie chodzi o glosowanie na CG 5000 tylko o glosowanie na byle co czyli nawet na wybiegu i gorace projekty a nie tylko CG . Debilka nie potrafisz czytac po angielsku !

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze