wtorek, 25 czerwca 2013

Kto pierwszy ten lepszy (wyniki)


Kto pierwszy napisze komentarz o godzinie 18.10 otrzyma 100 sm+prowizja - oliwcia_paris
Kto pierwszy napisze komentarz o godzinie 18.20 otrzyma 100 sm+prowizja - sampsonek12
Kto pierwszy napisze komentarz o godzinie 18.30 otrzyma 100 sm+prowizja - sampsonek12
Kto pierwszy napisze komentarz o godzinie 18.40 otrzyma 100 sm+prowizja - sampsonek12
Kto pierwszy napisze komentarz o godzinie 18.50 otrzyma 100 sm+prowizja - _Felicia_

POWODZENIA
Zabawa tylko dla obserwatorów bloga.

EDIT: Po nagrody zgłaszajcie się do mnie w ciągu 48 godzin. 

55 komentarzy:

  1. Szkoda, że ja nie mogę wziąć udziału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się, kinkietkinkiet

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, kinkietkinkiet

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :D ja za późno weszłam na bloga
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm.... Fajnie że są takie konkursy gratuluję :)





    Jula1807

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle mnie nie było :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze