wtorek, 18 czerwca 2013

Limited Edition w użyciu...

Kochani, już minął jakiś czas od pojawienia się w straplazie ciuchów. Postanowiłam więc pokazać to, co moim zdaniem jest warto kupić. Nie są to wszystkie wprawdzie rzeczy, moje fundusze na większe zakupy nie pozwoliły. Konta do 0 sd też nie wypada wyczyścić. Przechodząc do rzeczy, niżej przedstawiam  moje łupy:
_________________

W pierwszej stylizacja postanowiłam Wam pokazać w jaki sposób możecie użyć paska i kopertówki. Obie rzeczy są bardzo przydatne. Pasek zawsze w jakiś sposób dopełni stylizację, zaś kopertówka to praktycznie niezbędna rzecz w każdej stylizacji.
top, tatuaż fallen angel | leginsy b.bizou | szpilki nelly 

Co powiecie na taki elegancki look? Beżowe jeansy od razu mi wpadły w oko już w spoilerach. Teraz, gdy już je posiadam wyobrażam je sobie jedynie w eleganckiej stylizacji. Myślę, że stylizacja nie wyszła najgorzej.  Nie ma przepychu, ale i nie jest nudno. Praktycznie do każdego czarnego elementu w stylizacji staram się dodawać coś ze złotym akcentem. W tym wypadku użyłam kopertówki oraz ślicznego złotego naszyjnika również z dzisiejszej dostawy. 
top amyclaire | buty riviera | torebka killah
Co powiecie na spodnie typu boyfriend?  Moim zdaniem to dobry ciuch na stylizację bez pomysłu. Same spodnie mają w sobie 'to coś'. Idealnie pasują do nich szpilki, jakich ja tutaj użyłam. Postanowiłam do nich dodać czarny top, który już wyżej możecie zauważyć, biały, elegancki żakiet oraz niezbędny dodatek - torebkę, jednak tym razem przez ramię. Możecie zauważyć, że  m.in. właśnie nią było największe zainteresowanie dzisiejszego popołudnia. 
żakiet archive | top amyclaire | spodnie killah 


Pasiaste spodnie to z pewnością perełka tej kolekcji LE. Postawiłam na styl rockowy, do jakiego one również pasują. Połączyłem je z topem, którego nie widać, ćwiekowaną kurteczką, podobnymi butami na koturnie, beanie oraz torebką, do której nie jestem w 100-u % przekonana. 
czapka b.bizou | top antidote | żakiet tingeling | torebka gucci | buty b.bizou


Co sądzicie o stylizacjach? Zrobiliście choć trochę podobne zakupy do moich? 





31 komentarzy:

  1. Mi do gustu przypadła jedynie druga stylizacja. A co do zakupów to owszem, podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba tylko ostatnia. W pierwszej stylce torebka do niczego nie pasuje, W drugiej kolia dziwnie współgra (albo i nie) z włosami i takim luźnym topem. Trzecia ujdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam spodnie, torebkę, pasek.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne stylizacje - szczególnie podoba mi się druga.
    też chciałam kupić spodnie, ale nie zdążyłam :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają stylizacje ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam te spodnie w paski - to jak dla mnie Hit tej kolekcji ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stylizacje.Kupiłam czarne kolczyki(te co ty), te jasno brązowe rurki, pomarańczową bluzkę,kremowe obcasy i pasek.Szkoda, że nie zdążyłam kupić tej czarnej torby i spodni w paski:(Jak weszłam na Stardoll buły już wykupione...:(

    nati_678

    OdpowiedzUsuń
  8. plakusiam chce torebke i spodnie c;cc

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam spodnie w paski i kopertówkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się podoba co kupiłaś, ja kupiłam tylko buty, ale chcę kupić pasek i te beżowe spodnie :) Bo reszta wykupiona....

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupiłam połowy z tych ciuchów, bo niestety przesiedziałam na dworze za dużo czasu. ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chcę poprawiać, ale to zdanie dziwnie brzmi : Przechodząc do rzeczy, niżej przedstawiam są moje łupy

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  13. @Natalia
    Wybacz, najwidoczniej nie zapisał mi się post, gdy poprawiałam tekst.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ale nie było mnie w domu i prawie nic nie kupiłam

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne stylizacje.. :>

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne. Mam spodnie w pasy i torebkę przez ramie. Na pewno stworzę z nimi fajne stylizacje inspirowane tymi. :)
    MaryM..

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacja ... najbardziej spodobała mi się nr II :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam tylko jedną koszulę którą połączyłam ze spodenkami. Wygląda jak komplet! :D
    Żałuję jednak, że nie kupiłam spodni w paski i naszyjnika za 38sd. :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizację są ok, oprócz tej ostatniej. Natomiast najbardziej podoba mi się 3 :) jest idealna.

    Kupiłam kilka rzecz co Ty mianowicie spodnie w paski, złoty naszyjnik, torebkę, pierwsze buty i pasek. No i kilka innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nic nie kupiłam xd
    najbardziej mi się podoba ostatnia stylizacja <3
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kupiłam chyba 10 rzeczy, głównie dodatki.
    Stylizacje jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się tylko 2 i 4
    zakupy mam nawet podobne + coś więcej

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne, a najładniejsza ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne stylizacje :> A co do moich zakupów to kupiłam jedynie kolczyki (czarne) :D Na nic więcej mnie nie było stać >.<

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze