sobota, 8 czerwca 2013

Makijaż tygodnia

Witajcie kochani! ;>
To kolejny post z serii Makijaż tygodnia. Kolejny raz* jeden z lepszych makijaży w konkursie wykonała... emo-niunia-! Chodzi o konkurs, który niedawno miał miejsce na tym blogu (Pastelowy Makijaż). Była masa prac przeróżnych osób, która miała to coś, ale ten makijaż w pewnym sensie się wyróżniał, więc postanowiłam napisać o nim.


Tematyką konkursu był makijaż pastelowy (dla osób, które jednak nie wiedziały jakimi kolorami są pastelowe była mała ściąga w postaci obrazka). Była cała masa prac, ale nagrodzone zostały trzy, ale jedna szczególnie mnie zauroczyła. Makijaż Dominiki jest niby prosty, a jednak uroczy. Oczy zostały pomalowane cieniami w różnych odcieniach, ale mimo wszystko całość jest zielono-biała. W wewnętrznym kąciku oka widoczna jest biała kredka, za to w zewnętrznym kąciku - eyeliner, w mocnym, neonowym odcieniu soczystej zieleni. Na górnej powiece widoczne są cienie w kolorach seledynu, szmaragdu i turkusu. Tuszu do rzęs nie ma.

Dla dopełnienia delikatnie pomalowane usta, do których użyto szminki w kolorze brzoskwiniowym (które według mnie są mimo wszystko słabym punktem makijażu) i policzki pokreślone różem. Fryzura prosta, za starpunkty, w kolorze blondu. Do tego delikatne piegi.



Podoba Wam się?
Co sądzicie o kolorystyce (która akurat mi bardzo się podoba)?


*Osoba, o której napisałam powtarza się, ale nie jest to w żadnym stopniu zamierzone. Ponownie zrobiła jeden z lepszych makijaży, który brał udział w jednym z konkursów. Jeśli ktoś za złe to, że emo-niunia- jest tu po raz kolejny niech to śmiało napisze, ale najpierw niech obejrzy pozostałe prace, które mimo wszystko dla mnie nawet nie dorównują tej od Dominiki. Oczywiście są różne opinie i komuś jej makijaż może się nie podobać i może śmiało o tym pisać, ale proszę, by fakt, że emo-niunia- jest tutaj drugi raz niech zostanie pominięty :)
_______

Edit: Mam dzisiaj dobry humor, więc z komentarzy wylosuję 3 osoby, które otrzymają prezenty niespodzianki!   : >

32 komentarze:

  1. Ładny, podoba mi się.



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, aczkolwiek stać ją na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak już zostało napisane ładny ale nic ponad to

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie makijaż ten jak najbardziej zasłużył,aby się tu znaleźć.Niby tylko zielony i biały,ale jaki efekt! Do tego prześliczna buzia.Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, podoba mi się. Całość świetnie się prezentuje :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  6. dla niektórych to ,,nic wielkiego zielony i biały'' ale mi się podoba bo jest to ze sobą idealnie połączone, równiusieńko zrobione i każda, nawet najdrobniejsza część jest świetnie dopasowana ;* Twarz masz piękną ;) Tak jak napisała wcześniejsza z komentatorek - zazdroszczę naprawdę ;)
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :D ps, ja też mam dobry humor :) z jakiej to okazji ?
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny. Kocham takie delikatne kolory. Dobrze, że dollka ma jasną cerę i włosy. Dużo osób uważa piegi za okropność, a mi w przeciwieństwie bardzo się podobaja i nadają makujażowi takiej dziewczęcości :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny! Bardzo delikatny i dziewczęcy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet ładny, ale wcześniej były lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeciętny, ale ewentualnie może być.

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba, świetnie dobrane kolorki :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiony jest dobrze, ale według mnie prezentuje się fatalnie. nie lubię takich kolorów w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie makijaż jest jak najbardziej HOT :p kolory pasuja do cery ;)

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię tego odcienia zielonego.
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż nie miał być rewelacyjny, tylko efektowny. Prosta kolorystyka (w sumie dwa kolory) i niby zwyczajne wykonanie, ale liczy się efekt, który jednak mimo wszystko jest bardzo ciekawy :))

    klaudiasek10 -
    Tak ogólnie, poznałam bliżej kilka osób w realu i wszystko świetnie się układa, więc humorek musi być dobry ;D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze