wtorek, 18 czerwca 2013

Metamorfozy

Na samym początku chciałabym was przeprosić za 2 tygodnie bez metamorfoz. Miałam kilkudniową wycieczkę szkolną, a gdy wróciłam był akurat czas na wystawianie ocen, więc miałam mnóstwo roboty. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :) 

45. LadyNianiusia


Przed: Dobrze kolorystycznie, jednak fakturowo coś jest nie tak. Ten tatuaż też jest niepotrzebny. Buty są za lekkie w stosunku do góry 5/ 10 p

Po: Wyjściowa stylizacja. Wydaje mi się, że ubiór dobrze pasuje do Twojej dollki.

46. XxXxXDina 

Przed: Dobre ubrania, tylko źle połączone. Niedobrze ze sobą wyglądają. Rajstopy są zbyt ciemne do tych jasnych : spódniczki i torebki. Twarz też nie współgra 5,5/ 10 p

Po: Typowa letnia stylówa. Nie chciałam przesadzać. Myślę, że jest ok.


47. miley789789

Przed: Jak na pogrzeb. Żadnej wariacji ( oprócz włosów, które są niestosowne na taką uroczystość ). Można zrobić tak, aby czerń nie była nudna i fajnie ją z czymś połączyć, ale ty tego nie zrobiłaś, bo jest nudno 4/ 10 p

Po: Miałam problem z ubraniem lalki. Brak pomysłów i mały wybór dodatków, i ubrań mnie dosięga. Chciałam pokazać, że koronki nie muszą być stosowane wyłącznie w delikatnych stylizacjach.


Podoba wam się metamorfoza ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 


Pozdrawiam : Hela2104

25 komentarzy:

  1. Lepiej po, ale i tak brzydko.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie wszystkie Po metamorfozie lepiej wyglądają
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia po metamorfozie mi się nie podoba, raczej zostałabym przy czerni i ją trochę przełamała dodatkami (zachowałabym taki "gotycki" klimat). ;>

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha stylizacja 46 "po" cała doll ubrana w Elle ;P

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy ostatniej metamorfozie się zastanawiam .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ale jestem strasznie rozczarowana poziomem metamorfoz. Żadna mi się nie podoba, ani przed ani po..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest lepiej po, ale nie zachwyca. Marne jakieś te metamorfozy. Jeśli robisz je rzadziej, to rób lepiej, prosze.

    OdpowiedzUsuń
  8. lepiej jest po w każdym przypadku

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, lepiej po, ale nie w ostatniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfozy są na bardzo niskim poziomie. Nawet nie ma metek makijażu. Opisy też słabe, zbyt krótkie. Na czołowych polskich blogach o stardoll (np. stardollimy.com lub stardoll.ocom) takie błędy się nie zdarzają.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze