czwartek, 27 czerwca 2013

Poczta

 Na Stardollowe skrzynki Administratorzy przesłali nam wiadomości o nowym dodatku The Sims 3 Rajska Wyspa. Wiadomość wygląda zupełnie jak reklama, a gdy na nią klikniemy przenosi nas do zakładki 'Kluby'. Niestety, ale widocznie oficjalny klub TS3 Rajska Wyspa nie jest dostępny dla użytkowników z naszego kraju, ponieważ pojawia się komunikat.

Co sądzicie o wiadomości i klubie?
Gracie w Simsy? :)

Edit: Reklama dotyczy wcześniej wspomnianego dodatku do gry, który w naszym kraju premierę ma dokładnie dzisiaj. Może ktoś z Was chciałby wiedzieć na temat tego dodatku więcej? Odsyłam tutaj ;)

32 komentarze:

  1. A jaki trzeba mieć język by klub był dostępny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba francuski (używałam tłumacza google) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm..... Chciałabym zobaczyć co to za klub :)


    Jula1807

    OdpowiedzUsuń
  4. No ciekawe, szkoda że niedostępne. A w simsy gram czasami, fajne są :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się fajny :)
    Kiedyś nałogowo grałam w simsy,teraz juz praktycznie w ogóle xd'




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwne, nie gram w simsy :D


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  7. Admini dali się przekupić :x Bez sensu są reklamy z których nie możemy korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam gram w simsy 24 h. xd

    A zgaduję, że w tym klubie dostaje się te darmówki: http://ciekawszy-stardoll.blogspot.com/2013/06/spoilery_1813.html

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam w to nie gram.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. -SWEEET-GIRL-22:
    Rzeczywiście, prawdopodobne ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Simsy :3
    Oczywiście, że gram :D
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że niedostępny
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  13. W Edicie dałam link do artykułu, w którym jest cała masa o tym dodatku, tak dla zainteresowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gram w simsy :D
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem o co w tym chodzi i nie gram w simsy. :p

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  16. Grałam kiedyś w simsy, ale mam wolny komputer i w końcu mi się znudziło ;)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie primo: po co w ogóle jest ta wiadomość? o.O

    OdpowiedzUsuń
  18. razem z siostra uwielbiamy simsy :)

    rebeckahsmith

    OdpowiedzUsuń
  19. Simsy - mam, ale nie gram.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  20. może dzisiaj bd miała :D
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  21. czasami grywam w simsy, jednakże nie lubię 3. druga część była dużo fajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze