poniedziałek, 24 czerwca 2013

Poprzednia kolekcja Antidote częściowo w Bazaarze

Na reszcie Admini wprowadzili poprzednią kolekcję Antidote do Starbazaaru. Niestety nie mamy możliwość kupna/sprzedaży wszystkich rzeczy. Jeszcze spora część asortymentu nie została wycofana ze Starplazy, co się wiąże z tym, że nie możemy ich sprzedawać.

Oto rzeczy, które pojawiły się w moim Starbazaarze z owej kolekcji:


 A oto rzeczy, których nadal nie możemy sprzedawać:
Za informację dziękuje kasia5400&aneta9995

Co o tym sądzicie? Macie zamiar coś sprzedać/kupić?

24 komentarze:

  1. Może coś sprzedam i poszukam czegoś taniego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam i kupiłam bluzkę z gwiazdami z kołnierzykiem za 33 sd.
    *.*
    nadia_inez

    OdpowiedzUsuń
  3. Można jeszcze sprzedawać dresy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nic nie kupie
    ;)




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedynie buty (które i tak jeszcze nie są w sprzedaży), ale chętnie kupię ten kapelusz czarno-biały oraz top w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak coś znajdę ciekawego to kupię


    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie taka różowa torebka? Też nie można jej sprzedawać?

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę szukała i mam nadzieję, że coś znajdę ;)
    Ale i tak i tak powinni umożliwić już sprzedawanie tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie kupię, ani nie sprzedam C;

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo jak powyżej chyba, ze bd baardzo tanio xD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj , moja sukienka jest już w sprzedaży , ale zbyt bardzo ją lubię ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nic nie mam, może cś zakupie.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Missclaaudia

    Jezeli nie ma jej na tym drugim obrazku to mozna :)
    Ja nie kupilam zbyt wielu rzeczy z tej kolekcji dlatego nie pokazalam wszystkich rzeczy jakie juz mozna sprzedawac ale pokazalam te ktorych nie mozna wiec latwo sprawdzic co mozna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam sukienke ale nie da się jej sprzedać
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę kupić wszystkie rzeczy w paski. Są śliczne, zwłaszcza Striped Crop Top.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nic nie kupiłam ale widzę, że ty zaszalałaś heh :D
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już sprzedałam bluzkę:D i mam w planach sprzedaż jeszcze 3 rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  18. ani nie planuję sprzedawać ani kupować

    OdpowiedzUsuń
  19. Mooże coś kupię.. ^^

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czemu, ale nic z tej kolekcji nie kupiłam. o.O

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam kilkanaście rzeczy z tej kolekcji, więc pewnie coś sprzedam :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze