wtorek, 18 czerwca 2013

Spoiler



26 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że będą za sm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula piękna *.*

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje że to będą darmówki lub będą za sm
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam nadzieję że będą za sm

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Koszula i Leginsy(?). Oby były za sc. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie , spodnie i jeszcze raz spodnie ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie <3 koszula <3 oby tanio <3
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się koszyla i żółte spodnie w kwiaty.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula ♥ . Może kampania klubu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej koszuli i spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie darmówki...

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno kupię koszulę i niebieskie spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula i żółte legginsy są nawet spoko, ale oby to nie były darmówki z proxy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że to będą darmówki bez proxy albo ciuchy za sm.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm.. i ta koszula.. *-*

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe kiedy będą dostępne

    OdpowiedzUsuń
  17. Legginsy i bluzka są najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra rzeczy *__*


    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze