poniedziałek, 10 czerwca 2013

Stardollowe talenty: applead

Witajcie kochani, dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kolejną bohaterkę mojego postu. Jest nią applead, 17 letnia Rosjanka o imieniu Anna. Na stardoll dołączyła 03.11.2007, obecnie ma 94 poziom. Niektóre jej pokoje mnie zachwycają, inne troszeczkę mniej( sądzę, iż ostatnio stałam się bardzo wybredna i trudno sprostać moim wymaganiom). Kolory są stonowane, ciepłe i przyjemne dla oka, moim absolutnym faworytem jest pierwszy pokój, piękne beże i brązy, idealnie dopasowane dodatki.Obejrzycie sami









                            Podobają się Wam pokoje Anny? Zapraszam do komentowania

35 komentarzy:

  1. Ma dziewczyna talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rosjanka* (wielkimi literami się piszę jakby co) :D

    A co do artykułu to świetny, bardzo mi się podobają jej pokoje, zwłaszcza kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, po prostu cudeńka *.* Zazdroszczę talentu, prace są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że pierwszy raz od dawna, gdy zobaczyłam te pokoje powiedziałam do komputera "Łał" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna ma talent.
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ... :c szkoda że tka nie potrafię :'(


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  7. znam to konto ,wnętrza są naprawdę dobrze zrobione

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, chociażjej strój nie zachwyca.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne.. ale nie powalają. Natomiast strój jest odrażający.

    OdpowiedzUsuń
  10. szczęka opada o.o

    NaCialA

    OdpowiedzUsuń
  11. przedostatni pokój- MEGA! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ma te pokoje, zazdroszczę talentu

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe pokoje, naprawdę jest zdziwiona ;o
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna ją odwiedzam, bo bardzo podobają mi się jej wnętrza, projekty i stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. pokój na poddaszu jest boski, z windą też, a ja mam pusty apartament. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urzekły mnie te pokoje po prostu!

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze