niedziela, 30 czerwca 2013

Strój tygodnia - hiruki

Dzisiaj wyjątkowo ja przedstawię wam strój tygodnia :)
Szukałam świetnej stylizacji, aż natknęłam się na Martynę, tak nazywa się właścicielka konta hiruki. Jej stylizacja to prawdziwa mieszanka kolorów. Stylizacja jest w między czasie elegancka jak i codzienna. Złote dodatki (pasek, buty) idealnie wpasowały się w motyw swetra. Do tego świetnie pasujący makijaż i długie, falowane włosy. Jak dla mnie, idealnie. A Wam przypadł do gustu oufit Martyny? 

Obrazek wzięty z bloga kamizelke.blogspot.com.

|sweter Pet'a Porter| top Yves Saint Laurent Tribute| spódnica LE| buty RIO| torba YH|


31 komentarzy:

  1. Jest niesamowicie piękna! Ma ode mnie lajka! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A według mnie bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ale mi się wydaję, że ją troche pogrubia... albo mi się źle wydaje nwm
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tym sweterkiem..

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. ogółem fajnie ale ten sweterek ją trochę pogrubia :)



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem czy taka "mieszanka kolorów", ale i tak ślicznie :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Wy też grubo wyglądalibyście w tym ubraniu w realu, bo to w końcu sweter :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Twarz mi się bardzo podoba, a stylizacja dosyć ładna, chociaż nie widzę tutaj "prawdziwej mieszanki kolorów".

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, a dodanie tego kardiganu było genialnym pomysłem, bo jego żywy kolor dodaje charakteru całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuper stylizacja.. ;)

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylka ale dolka przy tym zestawieniu wygląda moim zdaniem grubo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie nie przemawia jedynie ta torebka. Reszta perfecto

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, chociaż ta torebka jakoś mi tu nie gra. Natomiast twarz jest boska, przepiękna dolka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna twarz. Taka... intrygująca.
    Według mnie buty nie pasują do całości, wydają mi się zbyt hm lekkie. Ale ja się nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście mój głos idzie w górę,stylizacja ciekawa,dopracowana.Widać,że właścicielka konta starała się,aby wszystko do siebie pasowało i naprawdę,udało jej się.Do tego ta twarz-tajemnicza i intrygująca,że trudno coś z niej wyczytać.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwykła, ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze