niedziela, 2 czerwca 2013

Strój tygodnia - sampsonek12

Przeglądając konta znanych i mniej znanych stardollowiczów postanowiłam w tym tygodniu wyróżnić stylizację sampsonka12.  Bardzo mnie zaciekawiła mieszaniną użytych ciuchów. Wszystko do siebie pasuje.  Fajna kolorystyka, twarz jak najbardziej na tak. Nie mam cię czego przyczepić. Co sądzicie? Zachęcam do oddania głosu niżej :-) 


kamizelka Fallen Angel | żakiet Orginal Future | spódnica Archive | top no name | pasek YSL | tatuaże Fallen Angel, Evil Panda | torebka no name | buty Voile

Dla urozmaicenia postów postanowiłam dodawać takie oto mini ankiety 


32 komentarze:

  1. Mnie się podoba. :))

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo śliczna! Podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od szyi w dół jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwykły, ale nie wpadłbym na to. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat przed chwilą u niej byłam, hihi. Nie no, stylizacja boska. Niezbyt skomplikowana, ale efekt jest świetny.

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby fajnie, ale jednak coś mi nie gra. Nie do końca trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ;) Jest niesamowita *o*




    CRazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobranie ciuchów musiało wymagać sporo czasu. jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja :)

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba, prosty, ale nie banalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta kolorystyka. Wszystko ze sobą współgra. Jestem na tak!

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne buty. Szkoda, że nie ma ich już w starplazi :(
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze