sobota, 1 czerwca 2013

Up and Down

Witajcie w kolejnym artykule z serii "Up & Down". Zapraszam do przeczytania
____


Jean Paul Gaurtier Drying Flowers Headband

Wianki, wianki, hit tego sezonu. Na stardoll mamy ich pełno, poprzez te za sm do tych za kilkadziesiąt sd. Ten możemy kupić za ~150sd.


Bonjour Bizou Full skater skirt

Świetna spódnica z dobrego sklepu. Wygląda ślicznie, jest rozwiana przez wiatr i o dziwo nie za wielką cenę, jedynie 150sd.


Tingeling Zip Lined Ruffle Frock

Sukienka z hallowenowej kolekcji Tingeling. Jest dziwna. Trudno ją połączyć z czymkolwiek, a wszystko przez te "falbany". Dzisiaj możemy ją kupić za 600sm.

Archive Wintergreen Woven Hat

Cudowna czapeczka z Archive. Oczywiście przed wejściem do tego sklepu, większość słono sobie za nią życzyło, ale teraz możemy ją znaleźć za 30-40sd.

Co chcielibyście ujrzeć w następnym artykule z serii Up&Down?

Pozdrawiam/Dominik.

39 komentarzy:

  1. Nic nie mam. Wianek jest uroczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałbym więcej rzeczy z starych kolekcji LE. Artykuł jest dobry, zgadzam się w większości co do cen.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wianek i czapkę. A w następnych możecie napisać o wiankach z le , chyba że już było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie nic nie mam
    a co do następnego artykułu to może,Le,dkny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czapkę i wianek. Chciałabym mieć spódnicę :)
    W następnym artykule możesz opisać:
    http://i39.tinypic.com/aufgub.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnicę bym chciała... Nie posiadam niestety nic :(

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszek jest śliczny *_*



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zapoluję na tą czapkę

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sukienkę i czapkę. Sukienka faktycznie problematyczna w stylizacjach. Chcę ją sprzedać już od dawna ale nie za sm, więc jest ciężko :(
    Pragnę wianka <3

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedynie ostatnią czapkę. Na sukienkę nie poluję.. nigdy mi się nie podobała. Co do wianka i spódnicy.. miałam nadzieję, że są nieco tańsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam nic, wianek pikny ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kupiłam wianek za 13sd :D sukienkę też mam za 333sm

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam tylko czapki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wianek, spódnicę i czapkę. *o*

    OdpowiedzUsuń
  15. http://bankfotek.pl/image/1504238.jpeg <--- jestem ciekawa cen tych rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie posiadam nic, ale również nic mi się nie podoba, oprócz spódniczki :P


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  17. "[...]jedyne 150 sd" rozbawiło mnie :)
    Ceny zwykłych artykułów są okropne jeszcze zrozumiem Le, Antidote itp. bo jak weszły to i tak dużo trzeba było zapłacić, ale żeby z zwykłą czarną spódniczkę płacić 150sd ^_^



    wyspaso

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym mieć ten wianek i czapę :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wianek jest śliczny

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pamiętam zbyt dobrze, ale wydaje mi się, że czapka zanim trafiła go archive była za sm, więc jak dla mnie fajnie, że teraz jest za sd - wole nawet 2 sd niż 600 tego fioletowego koszmarku.
    Chętnie bym się dowiedziała jak dziś 'stoi' sukienka z 2. kol. YH, żółta, krótka, bez ramiączek, z jakby trenem, czy zwisającym szalem .

    OdpowiedzUsuń
  21. nic nie mam spódnica jest fajna
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  22. polowałam kiedyś na spódnicę i nie udało mi się jej znaleźć za mniej niż 300 :c

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam nic, spódniczka śliczna :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam żadnej z tych rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  25. a ile jest wart długi szary blezer Elizabeth & James? :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wszystko. Mnie się wydaję, że spódnicę da radę za więcej sprzedać, ale mogę być w błędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeej lubię te posty :) . Dowiaduje sie tu ze mam jakies cenny zreczy xD

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tylko sukienkę, myślałam że uda mi się sprzedać ją za sd :(
    Bardzo podoba mi się wianek, ale nie wiem czy tyle bym na niego wydała. Natomiast spódniczka jest moim największym marzeniem, jeśli ktoś ją ma to chętnie ją kupię!
    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam nic, ale 2 pierwsze są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tylko czapkę.

    Chciałabym się dowiedzieć ile dziś kosztuje spódniczka Dolce&Gabbana Jeweled Skater Skirt, DKNY Fish Print Cardigan i Frankie Morello Standoff Robe.

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  31. Nic nie mam, ale spódnica cudna :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Heh, komentarz pod spódnicą mega: :i o dziwo nie za wielką cenę, jedynie 150sd. Moim zdaniem, 150 sd to stanowczo za dużo ta taką całkiem zwyczajną spódnicę................
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam spódniczkę :) ~Amy00709

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze