sobota, 15 czerwca 2013

Up and Down

Witajcie, w dzisiejszym poście będziemy mogli ujrzeć: w up - stare LE, natomiast w down - Herve Leger. W down są dwie takie same pary butów tylko innego koloru, dlaczego? Tego dowiecie się czytając post. Zapraszam do przeczytania.
__


LE Pom Pom Cape-

Futerka z początków kolekcji LE, są ładne, uniwersalne i przydatne, ale ich cena już nie jest taka. 
W dniu dzisiejszym możemy je kupić za 15 000sd wzwyż! 

LE One Shoulder Logo Tee-

Bluzki z pierwszej  kolekcji sklepu LE. Ich atutem jest logo tego sklepu, kokardka, uniwersalny kolor i błyszczące elementy, jednak cena może przewyższyć budżety większości osób. Było tylko 300 sztuk tych bluzek, więc ich cena też musi być spora, a wynosi ok. 5000sd za jedną!



Herve Leger Tribute - Black Stiletto Heels

Czarne buty tribute, bliźniaczki swoich różowych oraz szarych poprzedniczek, lecz w przeciwieństwie do szarych nie osiągnęły takiej ceny, żeby zarabiać na nich fortunę. Teraz możemy je kupić za 75sd.

Herve Leger Tribute - Pink Stiletto Heels

Śliczne, słodkie buty tribute. Tylko, że w tym problem, iż były darmówką i do tej pory ich cena nie wzrosła.
Teraz nadal "chodzą" po 3-4sd.

I jak wam się podoba dzisiejsze wydanie Up and Down?
Co chcielibyście ujrzeć w następnym artykule?

Pozdrawiam/Dominik.

35 komentarzy:

  1. fajne to narzutki z LE
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  2. Pzreczytalam wszystko ; ** . Suepr jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutki z LE są super

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzki są z pierwszej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście mi się nie podobają te futerka, bo te pompony wyglądają jak maliny itd. Osobiście to moje zdanie.
    PatryciaGirl

    OdpowiedzUsuń
  6. RANY! jakie kuriozalne ceny! :O to chyba jedne z najcenniejszych rzeczy na całym stardollu!

    OdpowiedzUsuń
  7. po co dodajesz rzeczy których nikt nie ma i nikogo na nie nie stać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam dwu krotnie różowe pom pom i trzy razy czarną bluzkę, ale to za daaaaaawnych czasów kiedy zbierało się Le :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne LE <3 Ja chciałabym ujrzeć w następnym artykule kocie uszka, Rare i jakieś tribute.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna narzutka i bluzki LE to moje marzenie, raczej nie do spełnienia..

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze mowiac to nic mi sie nie podoba. w nastepnym artykule chciałabym ujrzeć bluzkę z wykrzyknikiem z Antidote, czarna kamizelkę z Bizou HB Vest, sk8r beanie, platformy z Tingeling, spodniczki z BASIC, teraz dosyc poszukiwane.
    Pozdrawiam
    doda000

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarnych bluzek z LE jest 400 ,a nie 300 jak napisałeś.Białych jest 300.
    Marzy mi się ta czarna bluzka ,ale chyba nigdy nie będę jej mieć.Moja koleżanka znalazła ją w bazarze za 600 sd.:O

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej ... jakie ceny ;d Generalnie za żadną z tych rzeczy LE nie dałabym takiej kwoty :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się tylko bluzki ale wg mnie nie są warte swojej ceny
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się futreka z LE ale mój budżet nie pozwala mi na ich zakup :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym mieć to futerko, ale za 15,000sd to ja dziękuję :P

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chciała gangster glam hat .
    Jestem ciekawa po jkaich cenach chodzą .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne bluzki z LE :) Reszty nie kojarzę (oprócz tych różowych butów..)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem dlaczego koszulkiz LE osiągają takie ceny, wcale nie są genialne.
    Buty są ładne, chyba je kupię, skoro za jedyne 4sd :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko 300 sztuk i to z pierwszej kolekcji . Mieć taki skarb...ach ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do bolerek to ich jest 125 szt., więc cena też temu tak wygórowana ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam różowe buty : D Zatkało mnie jak przeczytałam, że ludzie za te futerka życzą sobie nawet 15 000 sd.

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe te pelerynki z LE ale nie dałabym nigdy takich sum

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne LE, niestety cena pooooooozaaaaaa zasięgiem :)
    MaryM..

    OdpowiedzUsuń
  25. Te 'narzutki' z LE są świetne, ale w życiu bym ich za tyle nie kupiłam, ale sprzedała owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepsza różnica cen pomiędzy butami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się jedynie futerka, ale ceny spodziewałam się wyższej. ;o Niektórzy wyceniają je nawet na 20 000sd! ;o Mimo to są obłędne. ♥ Bardzo chciałabym mieć czarny, ale to marzenie się chyba nie ziści, są warte więcej niż cała moja stardollowa szafa! hehe.
    Koszulki mnie jakoś nie przekonują, zbyt zwyczajne, a moda na 'jeden rękaw' umarła dawno temu. ;_______;
    Koturny są ładne, może kupię różowe. :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze