sobota, 29 czerwca 2013

Up and Down

Dzisiejszy artykuł wykonał dla Nas na moją prośbę Wojtek/Alkastura, ponieważ Dominikowi wypadł nagły wyjazd rodzinny. W organizowanym przez niego Mini konkursie 5 sd wygrywa:  MissClaaudia oraz  CzArNaPrincess2. Po nagrody zgłoście się na blogowe konto.

~~~ ~~~ ~~~ ~~~ ~~~ ~~~ ~~~ ~~~

Silk Tank z AMY CLARIE 
Ten czarny top jest zapewne bardzo pożądanym przedmiotem. Co się dziwić, to AC. Możemy go znaleźć na bazarku za nie mniej niż 500 sd.


Soft Cotton Tank z Archive 
Natomiast ten blizniak albinos Amyclarieowego topu, jest trochę tańszy. Nie jest to dużo, ale wpadnie w nasz ręce od 350 sd.


Scyscraper dress DKNY 
Ach! Ten drapacz chmur! Co prawda nie jest on moze zbyt urodziwy, ale powiedzmy szczerze, w świecie stardolla liczy sie marka. Co powiecie na 6 000 sd?

Hot Buys Studded Beret z Bisou 
Sliczny, taki francuski. Niestety dzieki naszym kochanym adminom stare HB traca na wartosci, a ludzie chca je sprzedac, ze strachu przed tym, ze jakis Stefek zrobi sobie HB retro. Dawniej warty tysiaka, teraz 700 sd.


Hot Buys Minie Body z Hot Buys Summer 
Ach! Ci admini to o nas dbają, co? Dzisiaj? Cóż, bezwartościowe, można kupić w Starplazie.


Sk8r Beanie z Bisou
Sliczna czapeczka, ale przez te jej nieudolne kopie traci na wartości. Bo po co kupować oryginał za 600, skoro podróba jest po 30?

Jesteście posiadaczami jakiejś z powyższych rzeczy?

42 komentarze:

  1. nie mam nic z tych rzeczy :)
    bardzo podobają mi sie te dwie bluzki :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zgadzam się z HB, bo ma inną metkę niż oryginał i nadal można kolekcjonować i kupować drogo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcel. Malo kto kupi okularki za 500sd, skoro identyczne ma w plazie za 9 sd, no więc, dla metki?

    OdpowiedzUsuń
  4. HB przesadzone ze strony adminków, nie mam nic, ale będe mieć HB strój kąpielowy.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała czarny lub biały top i czapke, ale niestety nie mam nic :/


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  6. Topy są fajne niestety nie posiadam

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  7. @Marcel

    Co nie zmienia faktu, że i tak HB z oryginalnymi metkami straciły swoją cenność ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedynie body, ale czapka jest śliczna, i te topy też <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te body. Chciałabym tą czapeczkę, ale poczekam, aż nasi kochani Admini wprowadzą ją do Starplazy. Jestem bardzo cierpliwą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy artykuł,niestety nie posiadam żadnej z wymienionych rzeczy.Z chęcią kupiłabym beanie i oba topy,a body z Hb kupię w najbliższym czasie :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zgodzę się co do wszystkich cen, beret jest mniej warty niż 700sd, sama go miałam 3 dni temu, ale jak napisałeś wszyscy się boją trzymać cennych hb, a co do beani ludzie są w stanie za nią dać 1000sd, platformy lub blazery elle. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam Czarną Amy , i Beanie ;)

    Kociak33nn

    OdpowiedzUsuń
  13. mam czapeczkę i drugą bardzo do niej podobną która była kiedyś darmówka

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są bluzki ja nic nie mam
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  15. Przemawia do mnie styl napisania tego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie posiadam nic... podoba mi się beret :D a bluzki i sukienka nie są takie ładne i wg mnie nie warte swojej ceny - a szczególnie sukienka
    selena97865love
    *ale podoba mi się jak został napisany post - takimi luźnymi słowami :D Lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam nic : ( . Super post.

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem za biedna by coś kupić, ale mam body

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z walentynkaxx ;) Dziękuję za nagrodę :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzki są bardzo fajne, ale niestety ich nie mam :/
    Czapka fajna, chyba zacznę jej szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nareszcie się mogę czymś pochwalić, mianowicie czarnym topem z Amy Claire. ♥

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mam berecika i sukieny z dkny, bo sprzedałam beret za tanią kase dawno, głupek. ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie napisany post, miło się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam body wcześniej, znalazłam za 11sd ! Niektórzy proponowali mi 400sd. Teraz tylko mogę żałować, że nie sprzedałam -.-

    OdpowiedzUsuń
  25. Te topy są bardzo zwyczajne .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm, ja mam czapkę Beanie i ona jest warta każdej sumy. Podróba to już nie to samo, oryginał zawsze będzie najlepszą wersją. Mam również strój HB ale kuponowym go jakiś czas temu i dałam za niego ponad 200 sd więc sądzę że administratorzy nie powinni go dodawać, bo stracił na wartość.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam body z pewnej loterii. Szkoda, że doszły do Starplazy ; /

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam biały top, body, czapkę i beret. Miałam sprzedać beret za 800sd, ale mi się dziewczyna wycofała ;c

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam jedynie beret hb :3 Ale chciałabym Sk8r Beanie *w*

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń
  30. Tank topy są świetne, ale ceny trochę przesadzone :) może kiedyś uda mi się je dorwać taniej.
    Nawet gdybym miała zbędne 6000 sd, ni kupiłabym sukienki z DKNY, nie jest zbyt piękna.
    Nakrycia głowy chętnie bym przygarnęła, a body posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  31. nia mam nic, ale dwie koszulki wyglądają kusząco. xd

    OdpowiedzUsuń
  32. uważam, że topy i beanie są warte więcej. często buszuję po bazarze i szczerze mówiąc tylko raz natrafiłam na topy (wtedy też, dodajmy, je zakupiłam) już nie mówiąc o beanie, który jest nieosiągalny nawet za kolosalne ceny :c
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze