niedziela, 9 czerwca 2013

Up and Down

Witajcie, w dzisiejszym Up&Down będą dwie dosyć cenne rzeczy. Jakie? Tego dowiecie się czytając ten post.
____


DKNY - Scuba dress

Cudowna sukienka, marzenie każdego gracza, na dodatek jest za sm. Co jeszcze? Tylko, że tutaj już się kończą zalety, sukienki za walutę sm nie kupimy, a na dodatek jest strasznie droga.
Dzisiaj jej cena przekracza 10 000sd i ciągle idzie w górę.

It Girls - Olive Knitted Sweater

Świetny oliwkowy sweter, marzenie każdego stylisty, ale jego cena może przekraczać budżety innych. Możemy go kupić za 500sd.


Archive - Boho Furvest

Kiedyś jedno z cenniejszych futer, dzisiaj jego cena spadła. Czemu? Bo weszło do Archive, tego sklepu, w którym wszystko traci na wartości.
Dzisiaj możemy je znaleźć za 40sd.

Bonjour Bizou - Hot buys pants

Cudowne, brązowe spodnie z suwaczkami. Uniwersalne i za kolano, ale do tej pory nie osiągnęły zbyt wybitnej ceny.
Możemy je znaleźć za 45sd.

Co chcielibyście ujrzeć w następny Up and Down?

Pozdrawiam/Dominik.

42 komentarze:

  1. Czy ja wiem Archive - Boho Furvest
    nie często jest widziana w cenie 40sd jak już coś to powyżej 100
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale Scuba nie robi na mnie wielkiego wrażenia. Nic nie mam, ale podoba mi się futerko i spodnie HB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam tylko Boho Furvest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To boho parę razy widziałam w licytacjach do 400 sd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się sukienka i sweter.
    Zadziwiła mnie cena sukienki DKNY , nie wiedziałam że aż tyle jest warta :D



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  6. też właśnie widziałam to futro w wyższych cenach... podoba mi się
    sukienka-hmmm jakaś specjalnie super nie jest i zdecydowanie nie warta tej ceny...
    sweterek - bardzo mi się podoba ;*
    spodnie - warte swojej ceny, nawet mi się podobają
    nie posiadam niestety nic
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest okropna , nie dałabym za nią takiej ceny . ; o

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam brązowe spodnie z Bonyour Bizou, a podoba mi się jeszcze sweterek ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam boho i oliwkowy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweter świetny, ale Scuba....nie podoba mi się :/ nie dałabym za nią TYLE kasy

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo ; ) . Mam futro ;).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja kochana Scuba w moim kochanym schowku ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest jak dla mnie brzydka ;d

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  14. to boho już dwa razy sprzedałam za 253sd chyba i 167 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam futerko, ale jest droższe niż 40sd. Ja kupiłam za 74, a niższej oferty nie znalazłam.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie sukienka z DKNY nie jest wcale taka ładna .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie mam, żadnej z tych rzeczy, ale już zaczynam na nie polować ;)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam boho i spodnie. Jeśli chodzi o scube to nie wiem co ludzie w niej widzą. Chyba chcą tylko zaszpanować drogocenną, ale tandetną sukienką. Jak dla mnie z tego artykułu najlepszy sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter najładniejszy. :3 Szkoda, że go nie mam. Posiadam spodnie i Boho.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam spodnie i futerko

    za tydzień chce spódnicę ombre z BB

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem co takiego jest w tej sukience ?? Nigdy bym nie wydała tyle kasy na jedną kieckę ;) Mam z tych rzeczy spodnie i futerko. A oliwkowy sweterek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam nic. Ale chcialabym miec sukienke zeby potem ja sprzedac za ta cene xd

    aleniala

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podoba mi się scuba i nie wiem kto i gdzie widział za ponad 10 tys SD pozdrawiam xP

    OdpowiedzUsuń
  24. mam Boho futers i szukam sweterka a za suienkę z DKNY dałabym najwyzej 100sd nie podoba mi się ona.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo bym chciala ten sweterek :3 sliczny jest
    Julia7373

    OdpowiedzUsuń
  26. ten oliwkowy sweter niedawno kupiłam za 22sd na bazarze...

    OdpowiedzUsuń
  27. jak ktoś chce go kupić za 500sd to pisac do mnie : TracyRexen

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek jest cudny! Szkoda, ze do tego drogi :C
    Mam tylko futerko, ale jestem z niego zadowolona, często się przydaje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka z DKNY jest okropna, nigdy bym tyle za nią nie dała.. naprawdę jest dużo lepszych rzeczy na stardoll, nie rozumiem czym ta sukienka zasłużyła sobie na taką cenę.
    Sweterek jest śliczny i chętnie bym go kupiła, ale mam nadzieję że uda mi się go znaleźć taniej niż za 500 sd.
    Futerko i spodnie też mam, ale nie zamierzam sprzedawać.

    OdpowiedzUsuń
  30. A planowałam sprzedać scubę za 3500... ._.


    bysia2912

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze