środa, 12 czerwca 2013

Wielka zmiana na stardoll?

Ostatnio ukazało się kilka nowych dziwnych spoilerów, które nigdzie nie zostały użyte. Oprócz tego jakiś czas temu zmienił się wygląd na facebooku. Te i kilka innych rzeczy, właścicielka bloga Stylane, xXEwelina1996Xx połączyła w całość i doszła do dosyć ciekawych wniosków.
Uznałem że ma ona dużo racji i że warto się temu bliżej przyjrzeć. Dlatego chciałbym polecić wam jej artykuł.


Co myślicie o tym artykule? Czy waszym zdaniem na stardoll szykują się zmiany na miarę Wielkiej Metamorfozy Stardoll klika lat temu.

34 komentarze:

  1. te całe zmiany ostatnio są okropne, więc się obawiam, że to też zwalą i będzie gorzej ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się boję. C;

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, mam nadzieję że zmiany będą na lepsze

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  4. To może być prawda i przyznam szczerze, że trochę się boję. Ostatnio im te zmiany nie wychodzą, ale pożyjemy zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku to brzmi jak poważne śledztwo...

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm.. nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać, mam nadzieję, że tego nie schrzanią...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak samo jak Wiki, nie wiem czy się śmiać czy płakać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio nic się nie dzieje na stardoll, także mogli by rzucić coś nowego ... byleby nie gorszego

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam artykuł,myślę,że to dość dziwna sprawa.O co chodzi z tym artykułem? I co to będzie te Downtown? Jakaś metamofoza Stardoll? Nowe sklepy,wnętrza ? Doll? Tak wiele pytań a tak mało odpowiedzi.Lepiej,żeby Admini się postarali,bo jak dotąd wszystko chrzanią i nic nie dzieje się na Stardoll.Mam nadzieję,że zagadka wkrótce sama się rozwiąże :)


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się całkowicie z Wiktorią.



    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe przemyślenia i muszę przyznać, że mają sens :3 Oby zmiany nie były gówniane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa, mam nadzieję że powstanie coś fajnego ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam i wdałam się w konwersacje

    OdpowiedzUsuń
  14. :(:(:( Bardzo źle. :(:(:(:(

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  15. poprzednią metamorfozę znam tylko z opowiadań,bo w tedy jeszcze nie grałam więc chętnie teraz przeżyje coś tak wyjątkowego jak to rysuje się na podstawię artykułu na tamtym blogu ( oczywiście jeśli to prawda)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się boję . Takie straszne te lalki .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się boję . Takie straszne te lalki .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię zmian i lubię stardoll taki jaki jest .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam i wychodzi na to, że szykują się zmiany. Nie wiem co sądzić, bo Admini ostatnio robią jakieś zmiany i im to nie wychodzi, użytkownicy jednak są ważniejszy niż ich 'widzi mi się', więc mogliby się postarać. Mimo wszystko liczę na ciekawe zmiany na lepsze, w końcu czasami coś im wychodzi (osiągnięcia, powiększenie puli sm i sp do zarabiania dziennego itd...) :))

    OdpowiedzUsuń
  20. I jest coś jeszcze, otóż ten post:
    http://www.stardoll.com/pl/magazine/post/105142/sneak_peek.html

    LE się zbliża?

    Do tego dodam, że Admini mogą wprowadzić zmiany na 250 mln. użytkowników, to już niedługo...

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc nie obchodzi mnie to, na stardoll już nie wchodzę.
    Znając życie, jeśli to będą jakieś zmiany, to i tak nieudane.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten artykuł ma sens. Mam tyko nadzieję, że zmiany będą na lepsze, a nie na gorsze jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak przeczytałam ten artykuł to to ma po prostu sens myśle że coś się kręci te lalki , te miasto czy stardoll,będzie lepszy ? ! Kto wie , trzeba wszystko śledzić codziennie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobra teoria i bardzo możliwa. Jednak na razie nie będę się tym przejmować, bo wszystko może się zdażyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja pamietam jak zmienii wyglad na ten co jest teraz, aż się grać nie chciało zobaczymy jak bd teraz;d

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze