środa, 12 czerwca 2013

Wyniki losowania

Hej, hej. Mam dla Was wyniki losowania z mojego postu (TEGO). Niedługo skończy mi się ss, więc osoby wylosowane zostaną ogłoszone wcześniej niż planowałam.




A więc:
Nagrodę nr. 1 (sukienka) wygrywa autor pierwszego komentarza - kami151
Nagrodę nr. 2 (stanik) wygrywa autor jedenastego komentarza -  Diana.Miss2
Nagrodę nr. 3 (buty) wygrywa autor czwartego komentarza -  punkkokoo

Na zgłoszenie się po nagrody w mojej KG macie czas do czwartku, godziny 18. 
Jeśli ktoś zgłosi się później - nagroda przepada.
Zwycięzcom serdecznie gratuluję ;)

23 komentarze:

  1. Congratulation ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej,dziękuję :3 I gratuluję pozostałym :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy brałam w tym udział, hmm..
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze