czwartek, 27 czerwca 2013

Wyniki ostatnich bitew II Etapu MBB

W III Etapie Modowej Bitwy Blogowej na pewno zobaczymy....





Gratulujemy!


INFORMACJA
W tym etapie rozegrało się 17 bitew, dlatego jest ponownie nieparzysta liczba osób, które wezmą udział w następnym etapie MBB, a jak wiemy liczba ta musi być wielokrotnością liczby dwa. Dlatego musimy rozdać trzy a nie dwie dzikie karty. W sobotę albo w niedzielę pojawi się post w którym wybierzecie w ankiecie kogo jeszcze zobaczymy w III Etapie.

53 komentarze:

  1. hahaha Kofi ale z nas słabiaki

    OdpowiedzUsuń
  2. UAAHAAHAAHAA PADŁAM xd Nie no spoko. ja nie miałam dzikiej karty :o No nic. Azo, kotek, teraz musisz pokazać ludziom, że robisz cudowne stylki na simie, a ja na uza, ehehehehehe ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Szok, jestem mile zaskoczona, a na azo na pewno zagłosuję w dzikiej karcie. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. UWAGA, UWAGA królowa wygłosi przemówienie:

    Ten konkurs to gówno.

    Elitka stardoll odpadłą oh noł pójdźmy się upić
    AMEN

    a co do wyników śmiech przez łzy C;

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątpię, żeby takowa była XD XD XD. Gratuluję wygranym.

    OdpowiedzUsuń
  6. EDIT 2: Ludzie gdzie wy macie kur*a oczy =.=* FLUSTRUŁEJTING Queen.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak można było zagłosować na 1 stylke przecież te spodnie tak masakrycznie pogrubił jej dupę, że aż oczy bolą -,- DŻIZAS

    OdpowiedzUsuń
  8. @Doda
    Możesz przestać? Wkurza mnie to, że uważasz się za lepszego od innych. A teksty typu "elitka" są na prawde żałosne.

    Czekam na hejty :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewaj się hejtów. Poniekąd masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc? Nie lubię jak ktoś właśnie pisze takie rzeczy jak Kamil. Po prostu takie "pochwały" mi się znudziły...

    Sam jestem popularny dzięki gwałtownej osobowości i jakoś trzeba się uporać z tym ;)

    @Kofi
    Wielka Dwójka (czyli ty i ja) odpadła, trza to oblać! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No i gratulacje! Moje 2 faworytki, więc mniej więcej się cieszę z waszego szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamil przestań. Ty byś przeszedł, miałeś sporą przewagę, ale sam sobie zaszkodziłeś. A rywalka kofi nie zrobiła słabej stylizacji. Nie psuj radości z wygranych bitew innym, bo kto powiedział że ma MBB wygrać ktoś z twojej ,,elity''? To większość decyduje o tym kto przechodzi dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. FUCK IT NANANA NA NANA! *.* Nie wydam kasy na oblewanie przegranych hahaha! Co najwyżej możemy oblać zdanie klasy XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyrażam swoją opinię niekoniecznie na plus. Sądzisz, że na schlebiam komuś?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyrażanie swojej opini, a hejtowanie to dwie zupełnie odbiegające od siebie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. @Dodzia

    Można tutaj wyrazić swoje własne opinie, ale nie z taką przesadą :P

    OdpowiedzUsuń
  18. "królowa wygłosi przemówienie"-sarkazm czy nie, dla mnie było to szczytem chamstwa i pokazanie zero szacunku do innych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka spina, hahaha.
    Stylizacje nie są złe, aczkolwiek brakuje "tego czegoś" żebym mogła stwierdzić ZAJEBISTOŚĆ. No cóż, bywa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Angeliką ;]

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja głosowałam inaczej, ale również gratuluję. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodzia oczywiście żałośnie nie może się pogodzić że jego BIFIFIFI odpadły. Jak widać miały lepsze przeciwniczki. To żałosne co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem mega zdziwiona, że Azo i Olwicia nie przeszły. O.o Co prawda, w pierwszej parze obie stylizacje mi się podobały, no, ale dwójka była oryginalna.

    Ja miałam słabą stylizację i sama to wiem, dlatego wygrana w tej sytuacji jest dla mnie dużym zaskoczeniem.

    No i fajnie by było, gdyby następnym razem był podany temat. :3 + 'Wielka Królowa, Która Rządziła Długo' ma szansę na dziką kartę? Bo to mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Doda ogarnij, nie wszystkim muszą podobać się te same stylizacje! ktoś musiał głosować na zwycięzców, gratuluję. Ja bym nie robiła takiej szopki gdybym przegrała, trochę pokory... zgadzam się w zupełności z Wiki, żałośnie uważasz się za "elitke" nikogo to nie śmieszy :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tych osób co wygrały głosowałam na Jaśminkę :3

    W dzikiej karcie będę na pewno głosowałam na oliwcię_paris bo jej stylizacja na długo utkwi mi w pamięci

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie tak głosowałam ^.^
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeszły wszystkie te na które zagłosowałam :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  28. To co pisze Doda to szczyt chamstwa i brak wyczucia .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozwólcie, że ja coś powiem. Dodzia - miałeś dużą przewagę, ale sam sobie zaszkodziłeś proszeniem o głosy. Teraz - czepiasz się, że nie przeszła Kofi czy azo, bo nia nie głosowałeś. Masz też coś do osób głosujących na autorów stylizacji, które wygrały, bo sądzisz, że są okropne. To wszystko przez to, że Marta i Maciek nie uznali twojego oszustwa. To samo z Top Model. Nie umiesz przegrywać i tyle.
    PS: Jak zobaczyłam to "królowa" normalnie padłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Raczej nie dostanę dzikiej karty. :(

    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG O.o Ale się zdziwiłem jak to zobaczyłem. :d W każdym razie, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobra dajcie spokój tej dodzie, bo go tylko cieszy, że ludzie zwracają na niego większą uwagę, jak mu się konkurs nie podoba to niech wyjdzie i nie wraca, tyle na temat..

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję
    głosowałam na 2 zwycięskie stylizację
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  34. Dokładnie tak głosowałam :D
    Gratuluje.


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie każdemu podoba się kto przeszedł dalej , ale najlepiej by było zamknąć się i nie komentować jeśli się nie podoba . Rozumiem wyrażanie swojej opinii ale żeby obrażać innych? To już chamstwo -,- . " Królowo " nie musisz udawać nie wiadomo kogo żeby zaistnieć na Stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje zwycięzcom?
    Za to lubię ten blog ,że wygrane nie są łatwe do przewidzenia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę inaczej głosowałam

    OdpowiedzUsuń
  39. Kamilowi nie podoba się jego własny konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dokładnie tak głosowałam. Gratuluję serdecznie! :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  41. Może być, pierwsza stylówa jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  42. BOŻESZTYMÓJ TAKI SPAM WYWOŁYWAĆ dokładnie o to chodziło *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Głosowałam na Oliwcia_paris, mam nadzieję, że dostanie dziką kartę.
    +idę po popcorn, bo się ciekawie zrobiło. xd

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze